Har netop snakket med Jyske Bank som desværre ikke benytter digital signatur!
Selvfølgelig gør de det. Det gør alle banker i forbindelse med deres normale virke. Om de så bruger det præcis til dit ønske, er selvfølgelig en anden sag.
Hej Ole
Du har sikkert ret, da det undre mig lidt, hvis Nordea, Danske, Jyske Bank ikke benytter digital signatur. Men jeg gengav blot hvad jeg fik ud af min samtale med deres erhvervsafdeling.
Ikke at det kommer mig ved, men jeg forstår simpelthen ikke din sammenkobling. Find dog en bank, som passer dig og din forretning i mange år frem - og få så ordnet den lille ting andetsteds.
Jeg sætter stor pris på dine indput, så du må endelig ikke holde dig tilbage. Det er vel en af fordelene ved Amino at man kan får gode råd og/eller få sparring på ens tankegang mhp at skabe en succesfuld virksomhed.
Jeg er dog lidt i tvivl omkring hvilken sammenkobling som du mener jeg anskuer forkert. Vil du prøve at uddybe hvilke kriterier du vil lægge vægt på?
Som jeg ser det, så findes der en masse banker som er i konkurrence. De produkter som de udbyder ligger tæt på hinanden, men der er alligevel forskel på hvilke gebyrer og satser de benytter. Derfor har jeg forsøgt at finde en bank der som udgangspunkt opfylder mine økonomiske kriterier.
Her er jeg havnet op med en liste på 3 banker: Nordea, Danske, Jyske der alle kan levere den samme service og opfylde mine økonomiske kriterier. Hvis én af dem endvidere kan tilbyde at benytte digital signatur via webreg, hvorfor skulle jeg så ikke vælge den bank, når de er ens på alle andre punker?
Ser man på det personlige, altså ens kemi med en erhvervsrådgiver, så må man vel vurdere det, efter at have fundet en række banker der opfylder de økonomiske kriterier. Hvis man ikke fungere med en rådgiver så er min fremgangsmåde at snakke med en anden i banken og/eller finde en anden finial i samme bank. Hvis det stadig ikke lykkedes mhp kemien, så vil jeg forsøge mig med den næste bank på min liste.
Men for indsnævre min søgning efter en række banker som jeg vil prøve at kontakte, søger jeg netop hjælp på Amino for at høre om der er nogle der har nogle gode erfaringer som jeg burde følge op på. Endvidere er jeg overbevist om at der er en masse banker som jeg ikke umiddelbart kender, som kunne være værd at kontakte.
Men som nævnt er jeg meget lydhør overfor andre måder at foretage en sortering og vælge en bank som man bliver glad for