Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Support... fighter..ish... ting

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle, 

Vi er efterhånden ved at stå i e-mail henvendelser til navlen i den lille biks og det er blevet for meget til at én kan håndtere det på en ordentlig måde. 

Jeg er derfor på udkig efter noget SupportFighter-agtigt noget, hvor vi alle 3 kan se alle henvendelser, evt. sætte en status på en mail "afklaret" eksempelvis, eller "skal besvares af XXX"  "er besvaret af XXX" osv.  Derudover kunne det jo være smart, hvis de kunne blive sorteret ud til de forskellige mennesker der skal tage sig af besvarelsen med videre. 

De to andre er ikke ligefrem verdensmestre i engelsk, så derfor kiggede jeg først til SupportFighter, da jeg kunne forestille mig, at den dyrere pris var godt givet ud, i forhold til at de skulle til at arbejde i et engelsksproget system. 
Men SupportFighter virker ikke på Mac og jeg sidder på Mac. De to andre sidder på PC. 

Er der nogen, der kender noget der lever op til disse krav? (og gerne flere?). Hvis det kun findes på engelsk, må det jo bare være sådan, men det ville helt klart være en fordel, hvis det også kunne fås en dansk version. 

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 12:29

Det bør i da let kunne lave med et IMAP-setup? Jeg har sådan en løsning der kører med en 6 konti hvor mails kan flyttes rundt, markeres som "besvaret" eller lignende etc. Og nej jeg mener ikke at det er et system "jeg" har i den forstand. Det tog omkring ½ time at sætte op med google apps og de forskellige mail-klienter (Mozilla Thunderbird, Microsoft Outlook mv.).

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 12:35

Har du evt. noget mere information?

Fra Bramming
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 47
Fra  DogCity.dk Skrevet kl. 12:35

Hvordan markerer du dem som besvaret o.s.v. i det system ?

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 12:36
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:41

Den løsning vi benytter os af kører fra en webbrowser, og virker på alle de browsere jeg kender og anvender til dagligdag, heriblandt også safari på Mac. Systemet hedder OsTicket og er gratis, det kører fra en virtuel server og er småsvært at sætte op, men når først det kører så virker det altså også bare.

I kan opsætte alle de adresser i vil og sende emails rundt imellem dem uden problemer, i kan lade kunderne følge med fra et webinterface eller blot via deres email adresse sådan at kunden ikke behøver vide noget om at de taler igennem et system.

Systemet kan tilpasses på alle tænkelige måder, herunder mener jeg også at have set en dansk-pakke, hvis ikke det findes kan jeg relativt billigt få lavet en til dig (vi giver opgaven til en af de studerende vi plejer at bruge til den slags).

du er velkommen til at kontakte mig hvis du vil have et tilbud på at få sat sådan et system op til jer :)

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 12:48

Det sker ved hjælp af hvad google kalder "etiketter".

Jeg kan trække mails rundt mellem forskellige konto i mail-klienten og sætte/begrænse rettigheder til de forskellige konti via google apps. Systemet kan ikke beregnes som et komplekst "ticket"-system med rapporter over tidsforbrug på forskellige opgaver mv., men det var ikke hvad jeg forstod ud fra spørgsmålet :-)

Alt det ovenstående burde også kunne lade sig gøre med et MS exchange setup. Det er bare i en anden prisklasse

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)