Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

No Cure No Pay, virker det?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder lidt med en ny service, som jeg har overvejet evt. at markedsføre på No Cure No Pay. Jeg er dog lidt i tvivl om hvad man tager som "fee" når man arbejder på denne basis, mit indtryk fra USA og advokat verdenen er, at de tager høje (50%) fee for deres arbejde.

Nogen der har input til den slags koncept, som enten sælger eller køber ydelser på den måde?

Andre kommentarer er velkomne...

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 11:59

Jeg bruger det selv i mit reklamebureau, hvis jeg ikke er helt sikker på at kunden vil vælge mit bureau - og jeg kan bestemt ikke se noget problem i denne løsning, da jeg er sikker på at vi kan udføre et godt stykke arbejde som kunden er tilfreds med.

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 12:05

Hej Nocalai,

Er det rigtigt forstået, at du så laver skitser udkast som de så godkender, eller hvordan prissætter du så opgaverne, eller hvordan måler du din betaling.

Hvordan tager kunderne imod NCNP når du præsenterer dem for muligheden?

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Skrevet kl. 12:44

Lad os sige at det er en hjemmeside, så giver jeg dem en pris og siger at hvis i ikke kan lide designet efter anden korrektur omgang, så stopper vi bare der også er det os, der ikke har lavet vores arbejdet godt nok - og den hopper folk på lige med det samme, da de ikke tager nogen risiko omkring det, hvis de ikke kan lide det.

Og sådan er jeg også selv, hvis en virksomhed tilbyder mig en ydelse eller et produkt med NCNP så vil jeg også hoppe på lige med det samme, hvis jeg står og skal bruge det.

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Skrevet kl. 12:49

Og især her i krise tiden hvor virksomheder virkelig har brug for markedsføring, men passer på deres penge, er NCNP en super godt mellem vej for begge parter.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)