Jeg får en masse mails på diverseindlæg, og kikker spændt om min mailreklame kommer, og den er ikke set endnu. Har jeg lavet en fejl i min oprettelse? Hvor mange Amino + er der?
Jeg får en masse mails på diverse indlæg, og kikker spændt om min mailreklame kommer, og den er ikke set endnu. Har jeg lavet en fejl i min oprettelse? Hvor mange Amino + er der?
Hey
Sådan havde jeg det også indtil jeg i går aftes så min reklame:) selvom jeg har været plusmedlem i flere måneder, havde jeg ikke set min reklame... så mit råd, vent og se om den måske ikke kommer frem. Deres reklamesystem køre random, som nogen bliver vist flere gange end andre, det er vidst ikke noget de helt selv bestemmer.
med hensyn til antallet af reklamer er det svært for mig at sige, men der er helt sikkert mange.
det er Amino boost emailreklamerne i rotation, det er vel ikke noget med kategorier
Det er kategorier forstået på den måde at man har valgt en del af amino hvor ens emailreklamer skal køre, eksempelvis har jeg vidst i sin tid valgt at de skulle køre i kategorien Søgemaskineoptimering
det er Amino boost emailreklamerne i rotation, det er vel ikke noget med kategorier
Det er kategorier forstået på den måde at man har valgt en del af amino hvor ens emailreklamer skal køre, eksempelvis har jeg vidst i sin tid valgt at de skulle køre i kategorien Søgemaskineoptimering
aha det er her problemet er jeg regnede med at den ville være med i alle mails
Så kan jeg forstå, at jeg har valgt en god kategori "Administration", idet jeg allerede har set min mail reklame, og jeg blev Amino Plus i eftermiddags.