Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativ til pbs?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 03:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg faldt over et indlæg den anden dag omkring andre udbydere (Udenlandske) som man kan få  en indløsnings aftale med, til alle kort undtagen Dankort.

Men nu kan jeg ikke finde dette indlæg mere, og vil derfor høre om der er nogen son ved hvad nogle af de andre udbydere hedder?.

MVH
Mark 

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 04:35

hej Mark,

Der findes mange forskellige, men man skal passe på for der er mange meget opfindsomme mennesker involveret i nettop denne branche. Mange af dem tilbyder at man kan trække penge ud på ATM maskiner eller lignende, needless to day det skal man passe meget på med.

http://www.shareit.com/ er en af dem som er seriøse, jeg har selv brugt dem i en del år og der har aldrig været problemer.

Mvh

Peter

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 04:56

Hej Peter,

Tak for dit svar, hvad jeg kan læse mig til omkring shareit, er at det fungerer lidt som paypal. Jeg tænker mere på om der er en merchant som pbs, så betaligen stadig går igennem ex. epays betalings gateway?

MVH
Mark 

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 554
Fra  dymagic Skrevet kl. 07:57

jensen30:

Jeg tænker mere på om der er en merchant som pbs, så betaligen stadig går igennem ex. epays betalings gateway?

Når nu du specifikt nævner ePay, så kan de vist indløse gennem Euroline.

DIBS kan vist også gennem ikke så få indløsere. Men prøv at kontakte en betalingsgateway og hør hvad de har af muligheder.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)