Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Davs! Jeg hedder Sten Steneren og jeg har et godt tilbud til dig.

Side 8 ud af 14 (137 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Har det slet ikke slået jer, at det er ca. 65 indlæg siden, at trådstarter sidst har været på banen..... hvem mon der sidder og griner.....Stick out tongue

Nå - dette blot en service info her fra.....

Som andre har gjort, så takker jeg også af i denne tråd - den har vist taget en lidt "uventet" drejning.

Birger

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 10:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

kunne i ikke skrive flere positive ord og hjælpe , tråd starter med nogle gode positive input og vise den rigtige gode iværksættere ånd , hvor vi  hjælper hinanden , med den gode positive amino.dk ånd  Yes

for det er jo begyndt på et dejligt forår og vi hjælper  hinanden med masser af positiv energi

God idè Michael. God weekend til alle :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 18:36

Hva så, er idéen solgt?

Tilmeldt 25. Jun 08
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 18:46

Yes

Flotte vaser  i keramik fra keramikladen

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 12:49

Jimi Hove:

Hej Jesper

Næh, jeg var så fræk at sige til trådstarter at han nok havde brug for noget selvtillid , så han kunne føre sine planer ud i livet. Jeg sagde også at han virker smågal, hvilket jeg er temmelig sikker på at Wonderboy vil tage som et kompliment og som noget han ikke er ked af at høre.

Men jo der er andre der er ret kede af det på hans vegne, ser det ud som om. Og derfor bedte jeg om at få slettet mit indlæg. Men nu skal det også skabe drama kan jeg høre :-)

Som politiet ville sige : " Der sker intet her. Videre "

Det er helt korrekt at jeg tager det som et kompliment at blive kaldt for smågal, det er jeg udenmærket godt bevidst om at jeg rent faktisk også er på en positiv måde, ala George Gearløs fra Andebyen. Det med selvtilliden har jeg ikke rigtig nogen kommentar til - man har vel ikke automatisk dårlig selvtillid bare fordi at man ryger og drikker fra man står op til man falder omkuld.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 13:31

Daniel Skov Jacobsen:

Hva så, er idéen solgt?

Næ. Så du har stadige tid til at pakke en rød kuffet med 100.000 kroner i store sedler til mig, Jeg går ikke ind for bankoverførelser med store pengebeløb,  desuden er også en vis sikkerhed forbundet i det fra din side af da jeg jo nærmeste skal gå hen og lave røveri for at tage dine penge fra dig - i stedet for bare at "hustle/bedrage" dig - jeg gider i hvert fald ikke at være en røver, og jeg gider heller ikke at være en bedrager.

Men jeg vil meget gerne møde den person ansigt til ansigt der køber min idé - det betyder faktisk meget for mig på personligt plan, syntes at gode handler skal afsluttes med en skål for et godt samarbejde.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 13:54

BMøllerC:

Har det slet ikke slået jer, at det er ca. 65 indlæg siden, at trådstarter sidst har været på banen..... hvem mon der sidder og griner.....Stick out tongue

Nå - dette blot en service info her fra.....

Som andre har gjort, så takker jeg også af i denne tråd - den har vist taget en lidt "uventet" drejning.

Birger

Jeg har i den sidste tid været væk. Jeg har altså inviteret mig selv til en fest i Århus hos en af mine veninder, og så er sagen altså bare den at tiden er gået med at hoppe og danse i undergrunden.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:10

Wonderboy:

Daniel Skov Jacobsen:

Hva så, er idéen solgt?

Næ. Så du har stadige tid til at pakke en rød kuffet med 100.000 kroner i store sedler til mig, Jeg går ikke ind for bankoverførelser med store pengebeløb,  desuden er også en vis sikkerhed forbundet i det fra din side af da jeg jo nærmeste skal gå hen og lave røveri for at tage dine penge fra dig - i stedet for bare at "hustle/bedrage" dig - jeg gider i hvert fald ikke at være en røver, og jeg gider heller ikke at være en bedrager.

Men jeg vil meget gerne møde den person ansigt til ansigt der køber min idé - det betyder faktisk meget for mig på personligt plan, syntes at gode handler skal afsluttes med en skål for et godt samarbejde.

hvorfor lige i en kuffert lugter lidt langt væk ?

regner med du har snakket med en advokat ?

hvorfor har du ikke oplyst et kontakt nummer eller udfyldt i det mindste profilen ?

nå med regner nu ikke med nogle hopper på den , jeg ved ikke hvorfor du forsætter , men  måske ,giver du flere oplysninger , dog får du nok intet svar , før du fremskaffer mere troværdigt dokumentere end det du har  tilsendt til de par andre i tråden

prøver på bedste iværksætter vis at give positive input og god søndag

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 15:04

Mikael christiansen:

Jeg har pengene i morgen jeg skal lige lave et bankkup , jeg går også ind for sikkerhed !

spørg til siden

hvorfor har du ikke oplyst et kontakt nummer eller udfyldt i det mindste profilen ?

nå med regner nu ikke med nogle hopper på den , jeg ved ikke hvorfor du forsætter , men  måske ,giver du flere oplysninger , dog får du nok intet svar , før du fremskaffer mere troværdigt dokumentere end det du har  tilsendt til de par andre i tråden

Det med den røde kuffert var sådan lidt OlsenBanden-agtigt beskrevet. Jeg har ikke snakket med en advokat omkring det, det finder jeg ikke nødvendigt, det er jo bare så simpelt at jeg har en idé som jeg vil have 100.000 kroner for, derefter bytter vi de røde kufferter - jeg får pengene, du får idéen.

Jeg er ikke ude på at få folk til at hoppe på en limpind og score 100.000 nemme kroner - hvis det forholdte sig såledelse så kunne jeg gøre dette på mange andre måder, jeg har set divervse TV-programmer som fx "Basta" og "Operation X" - jeg syntes du fornærmer min intelligens, moral og etik på visse punkter i dette indlæg.

Det er okay at fornærme min intelligens, det kan kan jeg leve med, men jeg vil fanme ikke udstilles som en svindler!!!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:16

Wonderboy:

Mikael christiansen:

Jeg har pengene i morgen jeg skal lige lave et bankkup , jeg går også ind for sikkerhed !

spørg til siden

Det med den røde kuffert var sådan lidt OlsenBanden-agtigt beskrevet. Jeg har ikke snakket med en advokat omkring det, det finder jeg ikke nødvendigt, det er jo bare så simpelt at jeg har en idé som jeg vil have 100.000 kroner for, derefter bytter vi de røde kufferter - jeg får pengene, du får idéen.

Jeg er ikke ude på at få folk til at hoppe på en limpind og score 100.000 nemme kroner - hvis det forholdte sig såledelse så kunne jeg gøre dette på mange andre måder, jeg har set divervse TV-programmer som fx "Basta" og "Operation X" - jeg syntes du fornærmer min intelligens, moral og etik på visse punkter i dette indlæg.

Det er okay at fornærme min intelligens, det kan kan jeg leve med, men jeg vil fanme ikke udstilles som en svindler!!!

fjernet det med bankkup da det bare var en spørg og vi skulle jo prøve og hjælpe ,dig i bedste iværksættere stil

Selvfølgelige vil en kræve , det går igennem en advokat , der er visse moral og etik .

der er ingen der udstiller dig som svindler vi kan bare ikke se nogle oplysninger både i profil og det er god ide at udfylde profil og give flere oplysninger heri tråden især mv.

Der ingen der skriver for at fornærme dig , vi prøver alle at hjælpe dig i bedste iværksættere ånd

god søndag på denne dejlige iværksættere søndag , arbejde hårdt tro på din ide så kommer du frem i denne  iværksættere verden og vi hjælper alle hinanden i bedste iværksættere energi

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 8 ud af 14 (137 indlæg)