Og din hån er stadig forklædt i søde ord med smileys Ps: Det ville give dig format med en undskyldning |
Første skoledag i 0.B... OMG!
Og din hån er stadig forklædt i søde ord med smileys Ps: Det ville give dig format med en undskyldning |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Første skoledag i 0.B... OMG! |
|
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Good one
|
Gratisrabat.dk - Nye og nyttige rabatkoder dagligt. Kom ind og få rabatter til netbutikker i hele Europa.
Ja jeg ser den store brandingsværdi du har opnået i denne tråd. Slettet dine egne indlæg og bedt inderligt til at andre skulle slette den citerede tekst.
Men hvis de prøver at google "sød dreng, der ikke står ved det sagte ord" så er du i vælten.... Men okay brandingværdi er jo så forskelligt fra person til person.... |
Men jeg kan da se du supplerer godt på violin :-) Altså: Står der noget kontroversielt i denne tråd overhovedet, nu hvor i har x'et og slettet? Stod der nogensinde det? |
Folkeafstemning om Patentdomstolen
Hej Jesper Næh, jeg var så fræk at sige til trådstarter at han nok havde brug for noget selvtillid , så han kunne føre sine planer ud i livet. Jeg sagde også at han virker smågal, hvilket jeg er temmelig sikker på at Wonderboy vil tage som et kompliment og som noget han ikke er ked af at høre. Men jo der er andre der er ret kede af det på hans vegne, ser det ud som om. Og derfor bedte jeg om at få slettet mit indlæg. Men nu skal det også skabe drama kan jeg høre :-) Som politiet ville sige : " Der sker intet her. Videre " |
Nu skal jeg ikke brande mig overfor dig eller i det hele taget tilfredsstille dine behov for at sige undskyld på kommando. Så det tager jeg ikke så tungt
Bedt inderligt ? Kommer violinen og dramaet frem igen ? Som jeg skrev, helt nøgternt ( og i virkeligheden ) så bad jeg Dennis om at slette det, da det åbenbart sårede blandt andet dig det jeg skrev. Og da jeg er menneske der tager hensyn til andre menneskers skrøbelighed, så følte jeg at det var på sin plads
? Jeg står da netop ved mine ord Henrik . Om nogen. Men befriende at høre den rigtige person inde bagved den ironiske maske.
Ja det er den. Vi er alle forskellige, og virksomheder er forskellige, hvis alle skulle brandes over en skabelon, altså din , så ville livet sgu være for trist. |
Rolig nu, du virker altså præmenstruel. Når jeg skriver jeg synes det er på grænsen at skrive manden mangler selvtillid, så er det da ikke fordi jeg er igang med at købe paller af klinex til manden, men fordi jeg har et synspunkt om at det er en uheldig måde at du formulerer det på. Og at du så sletter dine indlæg det er da patetisk - uanset årsag. Måske Du og Steneren skulle mødes og lytte til &feature=related">&feature=related eller |
Køb ren argan olie her
kunne i ikke skrive flere positive ord og hjælpe , tråd starter med nogle gode positive input og vise den rigtige gode iværksættere ånd , hvor vi hjælper hinanden , med den gode positive amino.dk ånd for det er jo begyndt på et dejligt forår og vi hjælper hinanden med masser af positiv energi |