Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Davs! Jeg hedder Sten Steneren og jeg har et godt tilbud til dig.

Side 6 ud af 14 (137 indlæg)
Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

Jeg var rasende og ude af kontrol. Jeg siger ikke at jeg selv er perfekt, og har aldrig påstået det.

Men tankevækkende at Dennis lader et indlæg blive stående, som han selv er forarget over. Hvorfor mon han gør det, når han gerne, lige pludselig vil beskytte Wonderboy, i stedet for at håne ham ? Nu er der en anden der skal hånes.

Nå, jeg er oppe imod de store forretningsdrenge her på Amino, og må  hellere krybe tilbage i mit lille hul..

1) Jeg mener ikke det er normalen at slette andres indlæg eller sine egne her på forummet, hvilket jeg heller ikke gjorde efter blandt andet du var efter mig for mit indlæg (Stå dog ved dine egne ord)

2) Hvis du føler dig hånet over at jeg vælger at kommentere på et indlæg du selv vælger at slette, efter det er gået op for dig at du ik er anderledes end mig - så er det fint med mig.

3) xxx= redigeret væk på opfordring af Jimi Hove

4) Jeg ved ikke hvem det er du kalder store forretningens drenge, men jeg er ikke en af dem.

Og så vil jeg takke af i den her tråd.

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:02

-

Jeg undskylder at jeg stødt nogle følsomme mennesker. Skulle Wonderboy kunne bruge det til noget reelt i hans personlige udvikling, og dermed på vejen til succes, er jeg glad for mit bidrag her.

Slut

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 21:05

Trolls eller ej. Jeg forberetter mig den fulde ret til at være naiv.

Hej med dig :-)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:08

Tommy Krabbe:
Trolls eller ej. Jeg forberetter mig den fulde ret til at være naiv.

Yes

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 21:15

Det lyder da fantastisk med nogle store armbevægelser ! Held og lykke med projektet - jeg har desværre ikke nogen penge.

Havde jeg haft nogle, så havde jeg købt med det samme - jeg kan se der er nogle andre der er hurtigt ude for at høre om man kan betale med dankort, - så det løb er garanteret kørt allerede.

Kan du komme lidt nærmere ind på hvordan du løser problemer og finder svar i drømmetilstand? Jeg står nemlig med det problem at jeg kun har 12-14 timer om dagen jeg kan tjene penge på, på en god dag - hvis jeg nu kunne fakturere min søvn også ville det være herligt.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:15

Dennis Nielsen:
Min kritik går på hans ide, din går på manden... hvem håner her?

At fortælle folk at de blot har brug for lidt selvtillid, er ofte et udtryk for stor omsorg. Og sådan var det også ment her.

Jeg er oprigtigt ked af at i har opfattet det forkert, og er blevet helt rørte

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 21:22

Har rettet i 2 tråde nu og fjernet det som gik på selvtillid - håber det hjælper på dit humør.

Nu skal jeg ha en kold... seees!

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:26

Jeg fortryder skam ikke hvad jeg skrev til Wonderboy, men jeg kan godt se at følsomme sjæle som er på udkig efter noget de kan hidse sig op over, ville fejlfortolke det. Så tak for det.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:38
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Jimi Hove:
Jeg fortryder skam ikke hvad jeg skrev til Wonderboy, men jeg kan godt se at følsomme sjæle som er på udkig efter noget de kan hidse sig op over, ville fejlfortolke det. Så tak for det.

Den fede dame synger stadigvæk..... Geeked

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:40

Henrik Krogh:
Du som netop er så fokuseret på internettet og googles betydning burde om nogen vide dette.

Jo det er jeg, og der meget brandingværdi i at turde sige sin mening, i stedet for at tilpasse sig normen. Og der er også en del virksomhedsledere der bliver headhuntet ud fra de kvaliteter. Så det har jeg det også fint med.

Selvfølgelig sidder der en virksomhed derude der Googler efter " sød dreng der aldrig siger sin mening ", ja så er det nok ikke mig de ansætter. Men Henrik, jeg klarer mig - Men tak for din bekymring

Side 6 ud af 14 (137 indlæg)