Hej Aminoer. |
Hej
I Outlook har du en standard, som er den der anvendes, hvis du ikke i forbindelse med eks, afsendelse af mail, vælger den anden account/konto.
Denne vælger du på knappen lige under "Send".
Hilsen
Hej Aminoer. |
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Hej I Outlook har du en standard, som er den der anvendes, hvis du ikke i forbindelse med eks, afsendelse af mail, vælger den anden account/konto. Denne vælger du på knappen lige under "Send". Hilsen |
Når du opretter kontoer i Outlook vælger du hvad for en som er std, der inde kan du også vælge at få en popup boks frem hver gang outlook starter hvor i du kan vælge hvilken konto du vil køre med.
Men hvis du ikke bruger kalender delen i Outlook og ej heller kører med Exchange, så vil jeg klart anbefale dig at skifte til mozilla, da den kan finde ud af at have begge konti åbne på samme tid.
Det skal lige siges at det er noget tid siden jeg har rodet med Outlook så de kan have ændret det siden den version jeg kørte med, som var 2003 har ikke prøvet 2007, men den ser ikke ud til at være ændret miget. |
Okay så har jeg fundet ud af hvordan man sender fra de to, men hvordan kan jeg skifte fra a til b? |
Jeg har prøvet at få den til at poppe op hvor den spørger, men den spørger tilgengæld hvilken profil og ikke konot??? |
det du gør er at lave 2 profiler, med 1 konto på hver. så skulle det gerne spille.
problemet er bare at du skal sidde og skifte imellem dem for at tjekke email i så fald, hvilket man ikke skal med thunderbird. |
Så thunderbird er bedre? |
Du kan have alle de kontoer i Outlook som du har brug for, jeg sidder selv med 15 forskellige kontoer. Da du jo har fundet ud af, at du kan vælge hvilken konto du vil sende fra, så har du jo sikkert fået det til at virke. Det undrer mig så bare, at du spørger til hvordan du henter fra kontoen, Alle dine oprettede kontoer vil hente mail og placerer disse i din indbakke. Jeg gør så det, at jeg har opsat nogle regler der siger, at hvis mailen er modtaget via konto A, skal det flyttes til en anden mappe osv.
|
Præcis Jeg har eks. Amino-mail som jeg modtager for tråde, jeg har deltaget i automatisk går ind på en mappe, som jeg har kald "gæt engang" Amino, herved bliver den ikke blandet med mine forretningsmail. Herudover har jeg netop også en mappe til private mails, som de mails jeg typisk får fra familie og venner går ind på. Indbakken er herefter stort set kun virksomhedsmail og nyhedsmail, som jeg abonnerer på. Hilsen |
Ah okay betyder det så at de mails jeg modtager til min A og B account kommer i samme indbakke? |