Jeg kan da starte med at fortælle, at jeg hedder Anders og er førdt i 1987, hvilket vil sige at jeg er 19 år i dag. Jeg bor i en lille provinsby, ca. 10km nord for Århus, som hedder Hjortshøj. Jeg bor stadig hjemme ved mor og far, da det er billigts når man er studerende. Meget af min fritid går sammen med kæresten, vennerne og så en stor drøm om, for alvor at blive selvstændig/iværksætter. Uddannelse: Jeg afslutter min HG-uddannelse til januar 2007, hvorefter jeg skal finde et job, og samtidig have mit eget ved siden af. Selve HG-uddannelsen har jeg været MEGET glad for, for jeg har virkelig lært en masse omkring handel, service, økonomi og om, hvordan man starter/driver en virksomhed. Arbejde: Jeg har tidligere haft nogle forskellige jobs, indenfor forskellige brancher. Jeg har ville prøve lidt af hvert, for at få mere viden om, hvad det egentlig var jeg ville bruge mit liv på. Jeg har tidligere arbejdet på noget som hedder HAUCON A/S, hvor jeg har arbejdet som lagermedarbejder i ca. 2 år. HAUCON A/S, som er Skandinaviens førrende leverendør af specialprodukter og tekniske løsnisninger til entreprenørindustrien. Jeg har også tideligere arbejdet i Føtex i Skæring, hvor jeg startede som Servicemedarbejder, hvor mit job bestod i modtagelse af tom emballage og selvfølgelig også servicering af kunderne. Efter ca. 5 måneder som Servicemedarbejder, ønskede jeg at komme over i Frugt & Grønt, hvilket jeg også kom. Her bestod mit arbejde i servicering af kunderne, opfyldning af varer og modtagelse af varer. Det er normalt ikke sådan, at ungarbejdere lukker afdelingen alene, men det fik jeg lov til, og var ekstremt glad for det, fordi man netop fik en ansvarsfølelse som ung, som man ikke rigtig har haft før... Jeg havde i hvert fald ikke. Tiden gik i Føtex, og da jeg stoppede, begyndte jeg at designe hjemmesider for private og mindre virksomheder, hvilket faktisk er gået rimelig godt. Jeg har bl.a. leveret hjemmesider til A&C-Teknik, Buschkids og Nordbyens Oliefyrsservice. Ud over hjemmesider, har jeg også lavet grafisk materiale til andre webdesignere, som de har skulle bruge til at opbygge et design for en kunde. Fremtiden: Som jeg også har skrevet øverst, så begynder jeg her til februar 2007, på min egen lille virksomhed, ShirtPress. Her vil jeg sælge diverse textilprodukter, hvor de besøgende selv kan være med til at sætte deres eget præg på det, ved selv at vælge tekst, logo, billede, reklame mv. som de ønsker at få på deres tøj. Målgruppen kommer til at ligge på unge mellem 13-20 år, som ønsker at sætte deres eget unikke præg på det tøj, de nu engang går med. Ud over de unge, så skal virksomheden også henvende sig til mindre virksomheder, som skal have lavet fx logotryk på deres tøj. |
Anders Sørensen
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)