Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sschh, de voksne snakker...

Side 8 ud af 10 (95 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Husk lige på, at DK er et meget specielt marked, når det gælder voks... Du vil f.eks aldrig kunne opnå samme succes rate i DE, da der findes mange konkurrenter, og forbrugerne kan få samme kvalitet til meget lavere priser...

Bare en lille info ;D

Korrekt - men store lande som Tyrkiet og andre er mere med end man tror. Skandinavien er et ekstremt marked - korrekt.

Men er ved at være færdig med at teste en af de bedste cremer overhovedet. Så jeg glæder mig til at lancere den til efteråret. Vejl. 399,00 - kost 8,00 + emballage hehe

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:26

john sommer:

Ja ja - du skal se linket til DR1 samt til de lokale tv indslag og så skal du naturligvis huske når det er gjort at komme med din standard bemærkning:

Nåeee ja det er jo toppen !

Har du et link, så skal jeg nok se det med et åbent sind Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 20:28

Lagersalg123 - JEN:

Forever Living har cremer der indeholder kraftigt hormonforstyrrende og mutagene stoffer. Det er den rene gift at smøre på kroppen.

Det var  ellers noget af en oplysning - ikke det jeg har i mit produktkatalog og litteratur der er ellers meget derom - kan du henvise til noget dokumentation om dette?

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:29

Lagersalg123 - JEN:

Korrekt - men store lande som Tyrkiet og andre er mere med end man tror. Skandinavien er et ekstremt marked - korrekt.

Tyrkiet er et MEGET interessant marked! Vi levere selv meget dertil engros, og de har bare $$$...

Lagersalg123 - JEN:

Men er ved at være færdig med at teste en af de bedste cremer overhovedet. Så jeg glæder mig til at lancere den til efteråret. Vejl. 399,00 - kost 8,00 + emballage hehe

Typisk kosmetik... Koster nada at producere, men sælges for en formue ;D

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 20:31

john sommer:
Det var  ellers noget af en oplysning - ikke det jeg har i mit produktkatalog og litteratur der er ellers meget derom - kan du henvise til noget dokumentation om dette?

Det er da bare at se bag på etiketterne og læse ingredienslisterne. Kan se om jeg kan finde det frem igen, analyserede det for en anden på et tidspunkt.

Amerikanerne er skide ligeglade med giftige stoffer i deres produkter.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lagersalg123 - JEN:

john sommer:

Det er da bare at se bag på etiketterne og læse ingredienslisterne. Kan se om jeg kan finde det frem igen, analyserede det for en anden på et tidspunkt.

Amerikanerne er skide ligeglade med giftige stoffer i deres produkter.

Det kan du sgu svare bedre på, det var jo et MLM svar du kom med! Cool

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 20:35

Fashion-Seller:
Typisk kosmetik... Koster nada at producere, men sælges for en formue ;D

Ja det dyreste her bliver nok emballagen 20 per stk, men vælger jeg den dyreste løsning hedder prisen også 499,00

Det mest groteske er, at jeg anvender 100% rene råvarer ikke noget fnidder/fnadder eller snyd. Hvis jeg vil lave den billigt og stadig i bedre kvalitet end Lancome og de andre tilsvarende, så er prisen vel 2-3 per stk.+ emb.

Køb ren argan olie her

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 20:37

Nikolaj,

Det er for nemt do der - den artikkel er jo skrevet af en journalist - og med eller uden stavefejl ikke
afgørende i denne debat men enig noget sjusk.

Det er rigtigt 123 hjemmeside, men i v/side finder du linkmenu der er link til tv-indslag bla. DR1 se det før de andre Nikolaj. Og så er du bare lidt klogere end dem   

Citat:
John, det er ikke en artikel fra pressen, men et blogindlæg. Jeg citerer fra overskriften: "Artikkel i Nordjyske tidene i Danmark", det er vist kun på EB at de stavefejl ville gå igennem korrekturen.

Ja men du glemmer da at oplyse navnet på den journalist der har skrevet den hvorfor gør du det?

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 20:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nicolaj:
Det kan du sgu svare bedre på, det var jo et MLM svar du kom med! Cool

Jamen jeg vil da gerne være stor indenfor MLM - gider bare ikke arbejde.

Liquid Soap fra Forever Living Aloe Vera

Produktet er fyldt med ingredienser som er muterende, kan svække immunsystemet og en enkelt af ingredienserne kan være direkte skadelig at anvende på beskadiget hud (læs rift eller sår) De værste ingredienser i dette produkt er:

Diazolidinyl Urea    
Propylene Glycol    
PEG-150 Distearat    
Cocamide DEA    
Methylchloroisothiazolinone    
Methylisothiazolinone    

Og mange af disse ingredienser går igen i Forever Livings proukter.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:41

john sommer:

Ja men du glemmer da at oplyse navnet på den journalist der har skrevet den hvorfor gør du det?

Jeg kan ikke læse nogen steder at Anne Christensen er journalist, da det ikke er den originale kilde men bare et blog indlæg.

Side 8 ud af 10 (95 indlæg)