Oplevede lige at min mailadresse blev brugt til at stille irrelevante spørgsmål som ikke havde noget sammenhæng med ovenstående , og vil derfor gerne gøre jer opmærksom på at min mailadresse KUN skal bruges til i sammenhæng med dropshipping, ikke ang. hjælp til blog m.m. som jeg hverken kan eller vil.
Da
jeg er ny indenfor iværksætteri m.m. ved jeg desværre ikke selv hvordan
jeg kan opsøge firmaer eller hvordan man ved at de tilbyder dropshipping
Mvh. Jacob
Fair nok, det var bare ikke det, som jeg mente. Jeg mener, at du skal prøve at fokusere på det, som interesserer dig at sælge og ikke bare lave en shop som sælger alt fra biler til zebraer, bare fordi det nu var det som du kunne få dropshippet.
Da
jeg er ny indenfor iværksætteri m.m. ved jeg desværre ikke selv hvordan
jeg kan opsøge firmaer eller hvordan man ved at de tilbyder dropshipping
Mvh. Jacob
Fair nok, det var bare ikke det, som jeg mente. Jeg mener, at du skal prøve at fokusere på det, som interesserer dig at sælge og ikke bare lave en shop som sælger alt fra biler til zebraer, bare fordi det nu var det som du kunne få dropshippet.
Venlig hilsen Ole
det havde jeg godt forstået, det jeg mente var som supplement til dette at jeg ikke ved hvordan jeg skulle kunne finde dropshipping indenfor min specifikke passion, og derfor så modtager forslag til hvad jeg kunne få dropshipped.
Hvis jeg så skulle falde over noget som interesserede mig, fx. træningstøj samt træningssupplementer - ville det jo bare være kanon (;