Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger leverandører m. Dropshipping!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Står lige pt. og overvejer stærkt at starte egen webshop m. dropshipping, men er splittet omkring hvor bredt min webshop skal dække.

Jeg ønsker derfor at indsamle forskellige tilbud omkring dropshipping hos jer.

Send venligst alle tilbud til min mail: Jacoblichtenstein@hotmail.com

Tilmeldt 11. Jan 10
Skrevet kl. 15:39

Oplevede lige at min mailadresse blev brugt til at stille irrelevante spørgsmål som ikke havde noget sammenhæng med ovenstående , og vil derfor gerne gøre jer opmærksom på at min mailadresse KUN skal bruges til i sammenhæng med dropshipping, ikke ang. hjælp til blog m.m. som jeg hverken kan eller vil.

Mvh. Jacob

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 15:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er da ikke noget at være splittet omkring: du skal fokusere på det, som du brænder for og kun sælge det.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:59

Hej

Jeg tilbyder dropshipping af Protein- og energibarer samt drikke.

Du kan se varerne her : http://sliknet.dk/shop/energiprodukter-15c1.html

Passer selvfølgelig bedst ind hvis du iforvejen sælger sportsartikler eller lignende.

Du er ihvertfald velkommen til at kontakte mig for priser og betingelser, hvis det er noget der passer ind i dit sortiment.

Mvh

Jesper

Tilmeldt 11. Jan 10
Skrevet kl. 16:03

Fairtime:

Der er da ikke noget at være splittet omkring: du skal fokusere på det, som du brænder for og kun sælge det.

Da jeg er ny indenfor iværksætteri m.m. ved jeg desværre ikke selv hvordan jeg kan opsøge firmaer eller hvordan man ved at de tilbyder dropshipping

Mvh. Jacob

Jesper Laugesen:

Hej

Jeg tilbyder dropshipping af Protein- og energibarer samt drikke.

Du kan se varerne her : http://sliknet.dk/shop/energiprodukter-15c1.html

Passer selvfølgelig bedst ind hvis du iforvejen sælger sportsartikler eller lignende.

Du er ihvertfald velkommen til at kontakte mig for priser og betingelser, hvis det er noget der passer ind i dit sortiment.

Mvh

Jesper

Kigger på det og vender selvfølgelig tilbage til dig ;)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 16:06

Flakes:

Da jeg er ny indenfor iværksætteri m.m. ved jeg desværre ikke selv hvordan jeg kan opsøge firmaer eller hvordan man ved at de tilbyder dropshipping

Mvh. Jacob

Fair nok, det var bare ikke det, som jeg mente. Jeg mener, at du skal prøve at fokusere på det, som interesserer dig at sælge og ikke bare lave en shop som sælger alt fra biler til zebraer, bare fordi det nu var det som du kunne få dropshippet.

Venlig hilsen
Ole 

Tilmeldt 11. Jan 10
Skrevet kl. 16:09

Fairtime:

Flakes:

Mvh. Jacob

Fair nok, det var bare ikke det, som jeg mente. Jeg mener, at du skal prøve at fokusere på det, som interesserer dig at sælge og ikke bare lave en shop som sælger alt fra biler til zebraer, bare fordi det nu var det som du kunne få dropshippet.

Venlig hilsen
Ole 

det havde jeg godt forstået, det jeg mente var som supplement til dette at jeg ikke ved hvordan jeg skulle kunne finde dropshipping indenfor min specifikke passion, og derfor så modtager forslag til hvad jeg kunne få dropshipped.

Hvis jeg så skulle falde over noget som interesserede mig, fx. træningstøj samt træningssupplementer - ville det jo bare være kanon (;

Tilmeldt 11. Jan 10
Skrevet kl. 19:03

Bumper den sq lige

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)