i toppen. Ellers må du lige uddybe hvad du mener Og tak for rosen.
Skulle der være flere mistakes som ikke allerede er blevet nævn, så fyr endelig løs.
Når jeg skal finde en kontakt adresse klikker jeg ikke hele siden igennem ,jeg kunne ikke finde en kontaktsiden eller et sigende menu punkt der sagde her kunne jeg kontakte dig på , det kunne jeg ikke finde
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Én ting falder mig i øjnene. Når jeg ser på din referenceside, ser jeg en usammenhæng mellem teksten om, at der kan ses et udsnit af de shops du har arbejdet med, og at der "mangler" en side i at der er huld hus. Som bruger tænker jeg, at du ikke har flere referencer. Bare ét eksempel mere, og det giver mig et indtryk af, at det er meget velovervejet, at der er 3 x 3 billeder.
Tak for din respons. Jeg har en smule svært ved at forstå hvad du skriver. Kan jeg få dig til at uddybe det? "mangler en side i at der er huld hus"?
Jeg arbejder på at få flere referencer, men jeg lige startet for en måned siden, så det tager lidt tid før der kommer flere. Men der arbejdes på sagen hver dag, kan du tro.
Det jeg mener er, at det ser ud som om, at du er løbet tør for referencer, hvilket ikke svarer overens med teksten der siger, at det er et udsnit af de butikker du har arbejdet for.
Du må meget undskylde mine rodede formuleringer, og du er ikke den første der porienterer det, men der er nok en smule forvirret professor over mig
Syntes måske at knappen "søg" skal dæmpes lidt, da det er en meget mørk kontrast der tager blikfanget med det samme. Syntes det er super fedt at du springer ud i en pink kontrast
Gratisrabat.dk - Nye og nyttige rabatkoder dagligt. Kom ind og få rabatter til netbutikker i hele Europa.