Der er sjovt nok kun solgt 12 Energi/Iværksætterstande indtil videre...
Kan det virkeligt ikke lokke flere selvstændige at få sunde solide messe-erfaringer og face-to-face kontakt med de potentielle kunder for 800 kroner? Hvor mange salg skal du lave før det er en rigtig, rigtig god forretning at deltage?
De bedste hilsner
Lotte
Den vil jeg gerne bakke op om.
Erfaring fortæller mig, at der er mange som gerne vil, men de har en indre nervøsitet der holder dem tilbage. For det mest handler det om, at man ikke helt ved, hvordan man kommer i kontakt med de besøgende og dette udtrykkes som ”hvad mon de tænker om mig”; ”Opfattes jeg som værende en professionel forretningsmand/kvinde”; ”Bare jeg nu ikke dumme mig” osv.
Hvis dette er årsagen og du fik coaching i effektive kontaktskabende præsentationsteknikker - helt gratis, vil du så være med på messen nu?
Er du er interesseret i ovennævnte, så skriv her hurtigst muligt, og jeg vil prøve at få arrangeret en coaching-event sammen med Thomas Christensen (Sekretariatschef), som jeg vil afholde gratis for dig, inden messen åbner.
Jeg skal alligevel op tidligt, da jeg har et indlæg klokken 9.30 på Iråd scenen.
Er du ikke interesseret, men syntes at det er et godt tiltag, så skriv også en kommentar, så andre bliver opmærksom på tilbuddet via Aminos forside.
Hvad syntes du?
Glenn Kibsgaard.