Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kommentarer, ris/ros og idéer til webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop (1. marts) lanceret min første webshop og kunne i den forbindelse godt tænke mig kommentarer, ris/ros og idéer til hvordan jeg kan forbedre sitet. Målgruppen er unge i et relativt snævert cykelmiljø og derfor har jeg forsøgt at opnå et design der falder i denne gruppes smag.

Antallet af produkter er endnu ikke det store, men jeg har kontakt til en del distributører og regner med af få en god portion varer hjem de kommende måneder. Når der kommer flere varer online påtænker jeg at aktivere søgefunktion, bedre kategori/-mærkeoversigt mv. Indtil da har jeg undladt dem for overskuelighedens skyld.

Sproget er på engelsk idet vi som nichebutik bliver nødt til at nå ud over Danmarks grænser. Der arbejdes på funktionalitet med flere sprog i disse måneder og jeg påtænker at gøre brug af dette (tilføje dansk) snarest muligt.

Vi er i høj grad opmærksom på at fragtpriserne skal ned - dog vil vi vente med at finde endelig fragtpartner (anden end std. PostDK) til vi har taget pulsen på vareflowet.

Nye produktfotos er på vej hvormed slideshowet på forsiden også vil forbedres Smile

Jeg ser frem til at læse jeres kommentarer.

Mvh. Kristian

hov - inden jeg glemmer det er URL'en her: http://FixedGear.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:26

forbedre enkelte små ting ellers dejlige overskuelige side

titlen vil jeg lav lidt sælgende og gerne med alle 67 tegn der vises på google jeg mener denne her <

<title>FixedGear.dk - webshop and blog</title>

kontakt siden ville jeg igen sætte mit telefon nummer og mit CVR nummer på denne siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Fra  . . Skrevet kl. 20:55

Mikael christiansen:

forbedre enkelte små ting ellers dejlige overskuelige side

Mange tak!

Mikael christiansen:

titlen vil jeg lav lidt sælgende og gerne med alle 67 tegn der vises på google

<title>FixedGear.dk - webshop and blog</title>

Det lyder fornuftigt - det vil jeg kigge på.

Mikael christiansen:

kontakt siden ville jeg igen sætte mit telefon nummer og mit CVR nummer på denne siden

Jeg har nu (efter dit indlæg) forsøgt at gøre strukturen på kontaktsiderne bedre.

Tak for svar

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Fra  . . Skrevet kl. 21:39

Andre?

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 169
Fra  WhiteAway.com hvidevarer Skrevet kl. 10:56

Jeg var lige hurtigt inde på din side! Det første der slog mig var dit valg af design.

Det passer, efter min mening, kanon godt til din unge målgruppe. Jeg synes det ser brand godt ud. Både med den kunstneriske kant og selve baggrundsfarven på dit site.

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Fra  . . Skrevet kl. 17:26

Jamen mange tak :-)

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Fra  . . Skrevet kl. 20:45

Jeg kan da kort nævne at sitet er baseret på wordpress med en ordentlig gang tilføjelse af plugins og kodefiflen :-)

Kom gerne med flere kommentarer.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)