Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har brug for at skrige

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg taget en fridag for at ordne foreningsregnskab og så går lorte e-conomic ned. Det betyder kun at jeg spilder min tid nu og overvejer klart at bede foreningen (www.albinisme.dk) om at skifte til summasummarum.

Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 11:15

Mon ikke det virker snart igen... selve www.e-conomic.dk virker i hvert fald fint her.
Hvis du lige henter en kop kaffe eller lign, så ser verden nok bedre ud om 2 minutter :-)

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 11:20

Hummm, den er været ned i 30 minutter nu, så det er blevet til mere end en kop kaffe.

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 11:37

Min e-conomic virker nu fint.
har næsten aldrig nedbrud. og har brugt det i 4 år.
og arbejder med en del kunder der kører e-conomic

det er uhyr sjællent de har nedbrud. forstår din frustration, men ligefrem at skifte sumsumsum ROFL nahhhh det grænser da til at blive dårlig rådgivning :)

regnskabs systemer er jo en trosretning :)

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 11:45

Hej,

Den er ned (det er ikke muligt at logge på) se screenbilledet. Prøv selv at brug e-conomic.

Din opsang om dårlig rådgivning er helt hen i vejret. Det jeg siger er at bruge et OFFLINE regnskabsprogram vil være bedre end et ONLINE regnskabsprogram for en forening hvor det er friviligt brug af fritid. Så her skal det virke når det skal bruges. Du har vel ikke en revisor siddende og kigge på en tom skærm!!!!!

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:59

Hej Tim

Har intet dårligt at sige om E-conomic - SummaSummarum er bare meget lettere at gå til og så virker det. Personligt bruger jeg Summa og ville aldrig bruge E-conomic eller anbefale nogen at bruge det til en lille forening.

Michael

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 12:43

Hej Tim
som sagt Økonomi systemer er en tros retning.

har set min del økonomisystemer da jeg har arbejdet som ERP konsulet i den del år.

alle systemer har sine forcer. og offline systemer har da også sine forcet hvis man har budget/tid til at sætte dem op og udvæksle data og har behov for at se sin reviso  hvær gang der skal kigge spå regnskabet..

e-conomic er smart til alle dem der vil bruge externe bogholdere eller ikke vil betale for at revisoren skal sidde og atste alt over i deres eget system eller kører ud til systemet for at lave regnskab.

og så lige en side kommen tar jeg satte min e-conomic op på ca 10 min, den er lige til at gå til. det er meget logisk opbygget i modsætning til mange andre systemer.

så det er ikke grunden til at vælge Sumasumarum.
Hvordan løser man udfordringerne med at en revisor gerne vil ha adgang til systemet når amn kører sumasumarum ? sender man basen ? eller skal han ud til systemet ?

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 17:11

Hej Jacob

Jeg kan se at du er troende e-conomic og ikke har forstået problemet med at jeg ikke gider et ONLINE system, som kan gå ned. Jeg har brug for et DRIFT SIKKERT system og her kender jeg summasummarum og en revison der også kender systemet. Så jeg skal bare sende 2 filer (under 1 mb) og så har revisoneren det hele.

Det til vil jeg gerne sige at summasummarum også er meget logisk opbygget og tilmed findes der bøger som er skrevet om summasummarum og virkeligt kan hjælpe.

Men som du siger så er det en tros retning.

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 20:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

helt enig med dig Jacob.

Har også kørt med E-conomic i flere år uden problemer.

kan kun anbefale det system.

Ta i stedet og stress af!!!!

De bedste hilsner

Anders Mikkelsen

Nr1 Økonomikontoret

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 20:48

Jeg prøver at stresse af men det er meget svært med et ustabilt system som e-conomic. Nu kan jeg heller ikke exportere data. Jeg ved godt at I sværger til det system, men jeg går heller efter et stabilt system. Nogle der kender andre OFFLINE systemer end summasummarum, som er OK at bruge.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)