Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på shop ønskes

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Først: Pæn og overskuelig shop.

Og så til et emne der helt sikker har været diskuteret i forbindelse med opbygningen af en shop. Indkøbskurvens placering..

I dit tilfælde ser jeg det lidt som et problem at den er placeret i bunden af shoppen. Hvis folk "kører" med en lav skærmopløsning, vil de have svært ved at se kurven. Hvilken besværliggør checkoutprocessen.

Men hvor er den bedste placering af kurven? Personlig vil jeg mene at en placering nær venstre hjørne, i toppen af sitet, er en optimal placering hvis vi tager læseretningen i betragtning. Den placering vil gøre at kunderne ser kurven som noget af det første. De vil derfor med det samme være klar over at det er en shop(hvis de skulle være i tvivl) og de vil nemt kunne finde ud af at tjekke ud.

Hvad mener i ?

/ Charly

Fra Århus
Tilmeldt 26. Apr 06
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 10:10
Ang. design:

Altså umiddelbart synes jeg godt om det. Der er dog nogle få ting:

- Jeg synes der er for mange hover-effekter, man bliver nærmest helt forvirret
- Frames er en uheldig måde at lave sider på, da det blandt andet gør bogmærkning og referering til sider besværlig.

Farvevalg og overordnet design synes jeg dog godt om.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:19

Mange tak for alt den feed-back som jeg virkelig kan bruge til noget. Har arrangeret møde med en fotograf for at finde ud af hvordan billederne kan blive rigtig gode fra næste sæson som starter i januar. Har fået sat adresse, tlf., mail og kortlogoer på forsiden samt rettet en del småting. Min programmør er også ved at tilrette »tip en ven« og de andre små landing pages – så jeg har brugt de fleste indspark og gået videre med det.
Det er lidt svært med hover effekterne – for jeg oplever at mange kunder synes det er rigtig fedt og brugt på en enkel måde. Personligt går det lige på grænsen til hvad jeg selv kan lide - så måske kommer der en opstramning her.
Mht. designet af siden er det meget gennemtænkt hvordan det ser ud i forhold til min målgruppe som hovedsagligt er den travle karrieremor som ikke har tiden og måske ikke overskudet til at drøne rundt i butikkerne efter sen fyraften. Alt er delt op i rum og kasser for at give et hurtigt overblik – det skal være så nemt og overskueligt som overhovedet muligt. Der er mange ting at tage stilling til i vores liv i dag og hvis man vil handle børnetøj skal der ikke være andre ting som forstyrrer. Det er ikke et forum eller en hyggeside - men en butik hvor det skal være nemt at finde hvad man går efter.
Designet med »økopapiret« er et bevidst look – det skal give en rolig og velafbalanceret fornemmelse – gerne med en undertanke indenfor miljø og økologi (selvom det ikke har noget med det at gøre :·) Der er bevidst udeladt en masse farver da disse sider følges med billederne af tøjet og det er det man skal lægge mærke til. Og så er der den fordel at jeg kan skifte imellem mange farvenuancer i boksene på forsiden – så der kan ske fornyelse uden at man skal gøre ret meget for det og har mulighed for at skifte farver alt efter hvilke billeder og årstider det er.

Det er et fantastisk forum – og dejligt at opleve at man kan give hinanden fif og gode råd – også selvom man handler indenfor samme branche.

Mange hilsener Helle
Side 2 ud af 2 (13 indlæg)