Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

APA-Rengøring Tilbyder Billig ErhvervsRengøring på Sjælland.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du også igang med at gå alle udgifter efter for at finde besparelser i denne tid??

Rengøring er tit en service man bare har kørende uden at følge med i markedet eller priserne.

Vi vil 100% procent sikkert kunne gøre din/jeres virksomhed en stor besparelse på års basis. (ca.50.000)

Så ring til os og få et uforpligtende tilbud, eller besøg vores hjemmeside på www.apa-rengoering.dk

Vi er altid kun et opkald væk.

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 23:03

Hejsa

Hvordan kan du sige at virksomheden vil spare ca. 50.000 kr. årligt,  vi arbejder ikke selv direkte i branchen, men vi levere rengøringsartikler til rigtig mange rengøringsfirmaer - jeg forstår bare ikke hvordan du kan slynge en sådan besparelse ud?

Hvis vi nu i dag har en regning på 60.000 kr. årligt, kan du så give 50.000 kr. rabat? - hvis du kan det, så tager jeg virkelig hatten af for dig!

Jeg håber du får nogen gode kunder ind her, men der er MANGE om budet, ja der er faktisk 11.000 andre rengøringsfirmaer.

Et god råd til dig er og blive ''kunde'' hos De Samarbejdene Rengøingsselskaber ApS - www.samrs.dk . jeg er selv leverandører til dem, og du har virkelig mange muligheder der, kig på deres hjemmeside, og se om det kunne være noget, tag evt. fat i Kim - og sig du har snakket med Rasmus :-)

Hvis du har yderligere spørgsmål, brug for hjælp, eller andet så kontakt mig endelig på 5353 9333

Held og lykke!

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:47

Hej KC,

Nej du har helt ret.

Beregningen er lavet ud fra min viden om gennemsnitsforbrug af rengøring i de virksomheder jeg kender.

det vil sige:

gennemsnitlig timepris gange gs timer, gange arbejdsdage,  på et år, sat i forhold til prisen hos os.

Lidt nemmere ville nok have været at skrive 25-30 % besparelse.

Svært at gøre konkret, men du skrev og det var hensigten med opslaget, så lidt rigtigt er der trods alt gjort ;-)

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 00:23

Hej

Det var også bare en hurtig bemærkning herfra, og på ingen måde for og ødelæge jeres tråd!

- Jeg synes da helt bestemt hvis der sidder nogen folk og vil spare, eller have en ny rengøringspartner - at i er hver og tage med.

..... Hvor holder i til, jeg har et kontor domicil i randers på omkring 500 KVM. som mangler rengøring - måske i kan hjælpe?

Hvis det er kan du kontakte mig på info@rengoringssalg.dk - da jeg ikke vil vidergive oplysninger her på amino.dk

Handel med varepartier via Trademen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)