Hej igen ...
Mange tak for alle de gode svar..
JA det er lidt hårdt ved også godt jeg ikke skal pive så meget har jo selv valgt det ;) Men det er altid godt at få lidt indput og finde ud af at det man gør faktis er rigtig.
Som nogle af jer skriver så skulle jeg prøve at sætte prisen op, dedt har jeg faktis lige gjorden her fra først marts. :)
Ang produkter så er jeg ved at sælge ud af dem jeg har også vil jeg have et mærke ind hvor fortjenesten er større. ;) Så det er jeg igang med, jeg har netop lige lavet en annonce i uge avisen med 3 pakke tilbud på behandlinger og med 20 % på alle produkter så jeg kan ko0mme af med dem :)
Jeg har et sms system tilknytter til alle kunder der er oprettet ved mig, så når jeg har et tilbud sendes det rundt på sms til dem der gerne vil have det, har knap 500 det inde nu. På samme måde udnytter jeg at jeg betaler så meget for at få en annonce i uge avisen så den sener jeg rundt på mail når jeg får. ( Det er okay med avisen, har fået lov. )
Jeg bruger avisen min. hver anden mdr. hvor der er et godt tilbud i, nogle falder selvf. i bedre jord end andre.
Jeg er også med i wellness danmark som kommer rundt og tjekker om alt lever op til det som man annoncer med og at det er wellness og lukus. På deres tilbuds side ( Hjemmeside ) Har jeg på det sidste også lagt annoncen fra avisen op ..
Jeg har for et par uger siden meldt mig ud af den lokale handelsstands foringen da jeg ikke syntes jeg fik noget ud af det, eller nok ud af det.
1-2 gange om året kunne jeg være med oppe på tovet med en lille stand. Men alt open by night osv. er ikke noget jeg kan bruge når jeg ligger i udkanten af byen på et hotel.
Jeg har overvejet at sælge produkter over nettet men lige pt. syntes jeg at der er for meget arb i det. Tror jeg skal have lige bedre tid til at sætte mig ind i det..
Ha en god dag. :)
Men ja alt i alt så tænkte jeg bare at det kunne være at der var en mulighed for noget.