Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man søge tilskud nu man stadig er lidt ny???

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Ringkøbing
Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 191
Fra  Fjordens Wellness Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en Wellness / hudpleje klinik det er 2 år jeg køre på nu jeg syntes det er lidt svært at få det til at nå sammen .. jeg får fx ingen løn selv, jeg arb hver dag og aften også lørdag og søndag og har et deltids job ved siden af. til at starte med havde jeg fuldtid ved siden af men det var alt for hårdt. ;)

kan man søge tilskud nogle steder som ung iværksættere ???

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. May 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:22

Hvis du tænker tilskud i form af løn, tvivler jeg på det er muligt.

Der findes dog forskellige organisationer, der kan hjælpe dig med rådgivning. Hos fx http://www.nin.dk/ kan du få tilskud til ekstern rådgivning hos advokater, revisorer etc. til en værdi af omkring 6.000 kr.

Håber det kan bruges :)

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 15. Nov 09
Fra  Fjordens Wellness Skrevet kl. 16:27

alt kan bruges..  ;)

Jeg tænker ikke kun på løn men også bare med at få det hele op og køre..  er der ikke noget med at man kan søge om er tilskud af kommunen eller staten ?? 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:39

Heidi:

alt kan bruges..  ;)

Jeg tænker ikke kun på løn men også bare med at få det hele op og køre..  er der ikke noget med at man kan søge om er tilskud af kommunen eller staten ?? 

Det tror jeg ikke. For en del år tilbage, da arbejdløsheden var høj, der kunne man vist få omkring 60.000 i iværksætterstøtte. Men hvis du kører på andet år nu, så er du jo heller ikke nystartet længere.

Nu kører du på andet år og har problemer med at få det til at løbe rundt, endda uden at du udbetaler løn til dig selv. I mine ører lyder det ikke som en særlig sund forretning, så enten må du finde nogle steder hvor du kan mindske udgifterne eller hvis det ikke er muligt, så må du overveje om det i det hele taget er slidet værd.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 16:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Heidi:

Den slags tilskudsordninger er heldigvis afskaffet, da det jo er unfair konkurrence overfor dem der ikke modtager tilskud. Men der findes flere ordninger hvor man kan få gratis rådgivning eller tilskud til rådgivning. Jeg har ikke selv brugt dem, så kender ikke så meget til dem.

Et godt råd er at melde dig ind i dit lokale erhvervsråd, hvis sådan et findes hvor du bor. Igennem dem kan også fås gratis/billig rådgivning.

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 15. Nov 09
Fra  Fjordens Wellness Skrevet kl. 16:48

Mange tak for svaren .. Det var også kun for at vide om det overhovdet var en mulighed.. gunden til at jeg ikke gjorde noget ved det da jeg startet var af samme grund med at det jo ikke er helt fair at nogle måå få og andre ikke må ..

Men ja om man kan sige det er godt eller skidt så ser jeg på min virksomhed som nnoget der stadig er i opstart. hvis det ikke køre godt om 2 år så lukker jeg den ned. :)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:54

En mulighed kunne være at tage en snak med dit lokale vækstcenter og få gennemgået dit koncept og en vurdering af fremtidsmulighederne. Hvis I sammen kan etableret en fornuftig plan kan det måske danne baggrund for et "kom i gang lån". En lånetype, der kombineres med rådgivning.

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 15. Nov 09
Fra  Fjordens Wellness Skrevet kl. 20:02

det var selvf også en mulighed .. :) Tak

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 20:19

Hej Heidi

Heidi:

Nej, det er banker, landbruget, vindmølleproducenter og den slags, der kan få tilskud fra staten.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 15. Nov 09
Fra  Fjordens Wellness Skrevet kl. 20:23

jesper jeg er godt klar over at der er lavet denne "bank" pakke osv. det var bare fordi jeg havde hørt det andet men havde også  hørt at det var nogle år siden at det var en mulighed.. ;)

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)