De laver tekst men kun til firmaer der hører til i usa
|
Det ligner et lidt primitivt outsourcing-site, styret af Amazon.
De laver tekst men kun til firmaer der hører til i usa
|
Mine hjemmesider: Fodboldtøj - Tryk på t-shirts
De laver alt muligt. Næsten alt hvad der kan beskrives som en lille simpel task. Linkbuilding eller article submission kunne også sagtens være en oplagt opgave. Reelt er amazon kun bindeleddet mellem arbejdstager og arbejdsgiver. |
*fnis* jeg kom lige til at kigge på de opgaver der ligger derinde og faldt over denne: You will be asked to look at pictures of birds and answer questions about their visual appearance. Det beviser vist meget godt at der ligger alle mulige underlige tasks derinde.
|
Det er da et job man kan blive pip i hovedet af |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Hej Alle, Jeg har leget meget rundt i Mturk som provider, og jeg er enormt imponeret over spredningen og den arbejdsindsats man kan få får næsten ingen penge! Jeg bruger det nogle gange hvis jeg er i tvivl om 2 løsninger/designs og så kan jeg hurtigt få 50 mennesker til at komme med deres bud! Hvis du står og mangler ideer er det også en hurtig og sjov måde at få nogle forskellige input Kort sagt er det virkelig sjovt, billigt og hvis man forstår at det ikke kvantitet frem for kvalitet der regerer hos Mturk kan man få lavet rigtig meget arbejde derinde! Dbh simon |
Hvordan lavede du en profil ? Man skal jo bo i usa.
|
Mine hjemmesider: Fodboldtøj - Tryk på t-shirts
Det må have været en fejl, jeg kan bare huske jeg fik udfyldt felterne. Kan være jeg lige skal tjekke op på reglerne, men hvis du flytter til USA og vil bruge det kann jeg kun anbefale det |