Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CMS Løsninger

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg står og skal til at lancere en CMS løsning.
Websitet til produktet ser således ud :

http://www.raminajmi.dk/cms.aspx

Jeg tager imod AL kritik, tekstindhold,grafik, opsætning, brugervenlighed,priser, og you name it!

På forhånd tusind tak.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:59

udmærket sideSmile

Et hjemmesiden er i lavet i flash vidste ønsker besøgene fra google skal du mange kr. på adwords , da søgemaskinerne ikke kan læse flash sider ret godt

jeg kunne ikke forstå jeres produkt beskrivelse lav den i læsevenlige skrift type og inddelinger af teksten , huske lidt længere produkt beskrivelse , jeg mener denne her side http://www.raminajmi.dk/cms/loesninger.aspx

jeg ville sætte mit CVR nummer på kontakt siden evt alle undersiden samme med mit telefon nummer , lettere at komme i kontakt med jer og skaber troværdighed

jeg kunne ikke finde jeres priser ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:27

Tak for feedback.
Jeg havde ikke lige tænkt over den med flash, tak. :)

Med hensyn til produkt beskrivelse, det har du ret i.
Den kan jeg godt se lige skal skrives mere omhyggeligt og fyldig.
CVR nummer har jeg ikke endnu, da jeg ikke er gået helt i gang med projektet, men det skal på :).

Kan du ikke se  priserne inde under "Bestil"?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:59

priserne ligger ikke det logiske sted, jeg klikket på løsninger og jeg kunne ikke se priserne, der skulle idet mindste stå der klik priserne klik her

Bog stave størrelse den er simpelthen for lille du bruger i produkt beskrivelse og priser mv. størrelse 7 i word microsoft, tjekket lig , normalt for at lave en tekst læse venlig bruger man normalt størrelse 12 , meget tydeligt 14 eller 16

Flash er ikke det vilde på siden, var lidt træt i går aftes, med bare du ikke sætter meget mere på siden end en, dims, dog ville jeg dette ene sted med flash brug normalt billedet, da effekter dette billedet også kan laves i alm. billedet, derved kan billedet ryge ind i google billedet søgning huske og give billedet en titlen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:14

Hej, Det ser meget godt ud - teksterne kunne godt, som nævnt, trænge til en overhaling.

Live-demo skulle efter min mening være en live-demo, i stedet for eksempler på statiske ting. Altså, lav et site med login som du kan nulstille ind i mellem, så folk kan gå ind og prøve det af.

Derudover bed jeg mærke i, at eftersom det er et produkt du lancerer, så har du alligevel en "normal-pris" som er streget over, og så en tilbudspris? Det lugter for mig lidt råddent.

Har du tjekket reglerne for den slags? Der har lige været en masse i medierne om det. Men bortset fra det, så ser det godt ud - god vind med det.

MVH Kim

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:08

Du har en SINDSYG stor viewstate ift at det er en simpel side. Viewstate skal jo reelt kun bruges til at gemme state imellen sider, men når vi snakker om flade sider (uden form kontroller), kan du lige så godt slå viewstate'n fra og få en hurtigere load tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:10

Hej Rasmus,

Tager den lang tid at loade hos dig da?

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:51

Rami Najmi:

Hej Rasmus,

Tager den lang tid at loade hos dig da?

Nej overhovedet ikke, but that's not the point (jeg sidder iøvrigt også bag en monster linie)

Poiten er at du sender knap 9000 ektra tegn (bytes) ud til klienten (samlet ialt ca 25k tegn) som reelt ikke bruges til noget som helst. Såfremt du gerne vil tages seriøst med dit cms, ville jeg klart slå viewstate fra på de sider hvor du alligevel ikke skal bruge det til noget.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:10

Rasmus - Ja okay, jeg kan godt se hvad du mener nu.
Det er der ingen grund til. Det må jeg lige få fjernet så :-)..

Mikael - Så fik jeg rettet priser, og skriftstørrelse. Det er til at finde nu :-).

Kim - Tusind tak, med hensyn til teksterne har jeg en til at kigge på om det er skrevet i orden her i løbet af ugen :-).
Jeg vil prøve mig frem med den live demo, det lyder som en god idé, da kunderne så kan se hvilket produkt det er.
Jamen jeg vil ikke sige jeg gør noget ulovligt, for det var priserne i starten. Men eftersom det bare stod stille valgte jeg lige at give det et spark, med design og det hele. Men kunne godt ske jeg lige skulle fjerne "normal priserne"

Men thanks guys! Den blev bedre og pænere :-)..

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)