Hej alle aminoer |
Hej Gustav,
Jeg ved ikke, hvor lang tid der går.
Men jeg synes, du har fået lavet et superflot design. Har du selv lavet det hele?
Hej Gustav, Jeg ved ikke, hvor lang tid der går. Men jeg synes, du har fået lavet et superflot design. Har du selv lavet det hele? |
Det kan gå fra flere år til 5 minutter skaf flere links til hjemmesiden det hjælper skriv til venner og familie og bed dem om at oprette sig og deltage aktive på siden skriv til nogle webmaster bed dem om at opret sig , evt. dig selv få dine venner til at kommentere dine hjemmesider vær ikke bange vidste du arbejder hårdt så lykkes det |
Hej Espresso |
Det er ikke noget, du rent faktisk behøver at svare på. Men hvad er den umiddelbare årsag til, at man bør bruge dit webmaster-forum, frem for eksempelvis www.udvikleren.dk og www.eksperten.dk - med andre ord, hvorfor har du lavet dit eget forum? |
Hmm eksperten er langt bredere end webmasterdebat.dk og prøver at håndtere langt flere mener end min side. Udvikleren omhandler også andre ting end ting der har med www at gøre og så vidt jeg ved diskutere man f.eks. ikke seo hvilke b.la. er en forskel |
Det var ikke rigtig et svar på mit spørgsmål. |