Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks nye sports community skal op og stå

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 24. Sep 09
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE

www.betnyt.dk er siden det sker på. Siden er stadig under opbygning og er langt fra færdig, så alt der ligger på siden er pt. I eksempel form for at vise hvordan den færdige side i hovedtræk kommer til at se ud. Dog har vi ført +10 kunder med fra tidligere aftaler i afsnittet bets. Vores koncept er at skabe dit fortrukne sports community hvor du i fremtiden forhåbentlig kommer til at kunne læse al verdens sportsnyheder, dybdegående analyser samt deltage i det der skal være Danmarks største betting forum.

Men, men, men.                                                                                                                                     

Alt dette kommer jo ikke er sig selv og her håber vi at DU kommer ind i billedet. Først og fremmest skal vi have en nyhedssektion der med tiden skal komme til at måle sig med bold.dk og tipsbladet. Ja vi sigter højt, men vi er heller ikke bange for at skyde over mål. Hvis man aldrig afslutter scorer man aldrig. Til dette har vi brug for nogen nyhedsskribenter der er friske på at deltage i et nyt projekt. Du skal kunne formulere dig godt og som os andre være tosset med sport. Måske i fremtiden vil du kunne til at tjene en ekstra skilling på dette.

Hvis du allerede er interesseret skriv en mail til: info@betnyt.dk

Derudover

Har betnyt’s nuværende eksperter gjort sig i betting verdenen i flere år nu og har som skrevet på siden gjort en dyd i at sportsbette med overskud på bundlinjen. Dette har faktisk medført betnyt’s eksperter på nuværende tidspunkt aldrig har haft underskud ved hvert årsskifte, men derimod flere imponerende overskudsprocenter. Uddannelse med mere gør dog at tiden ikke er til at skrive flere dybdegående analyser hver dag. Igen har du mulighed for at deltage i dette projekt ved at blive ekspert på siden. Dette kræver dog en væsentlig større indsigt i sportsverdenen, men vi vil dog ikke blankt afvise nye bettere der vil med i projektet for at lære og kan skrive en analyse eller 5 :D

Hvis du vil være sportsbetter og som os have det som hovedindtægt, igen skriv en mail: info@betnyt.dk

Til sidst

Vil vi hører jeres ideer. Hvad ville drive jer ind på siden? Hvad ville gøre betnyt.dk til jeres fortrukne sports community? Vi skriver ovenstående at du måske i fremtiden kommer til at kunne tjene en god sum penge på at deltage i ovenstående. Det er nemlig under overvejelse at starte et helt stort freelance projekt hvor du vil få en betaling pr. nyhed/analyse du skriver. Du vil altså kunne have din sportsinteresse som et fritidsjob. Hvilket i vores ører lyder spændende. Vores forum skal vi have op og kører dette er svært uden brugere så hvis i synes projektet lyder spændende kan i allerede hjælpe til ved at oprette jer som brugere på forsiden og derefter oprette en tråd eller to på dette forum:   http://betnyt.dk/forum.html

Hvis du nåede her til i alt vores skriveri, takker vi dig og håber at du synes der var noget der kunne interessere dig.

På forhånd tak.

www.betnyt.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Sep 09
Skrevet kl. 21:45

Bumber lige, da det åbenbart ikke er så interessant :D

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:00

Prøv med et nyt kortere indlæg. Der er et fåtal der gider læse så lang en "reklame" :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Sep 09
Skrevet kl. 22:02

Enig.

At begrænse sig er en kunst der er svær at mestre.

men jeg ser på det imorgen.

PB btw.

Raadmand

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 469
Skrevet kl. 22:12

Hejsa

Som ivrig bruger af jeres nok største konkurrerende side vil jeg da lige give et besyv med. Jeg tror i satser alt for bredt... I vil have både sportsnyheder og sportsanalyser og bettingforslag osv. Tror i satser for bredt.
Derudover tyder det på at man kun kan se diverse spilleforslag hvis man betaler et abonnement. Kan ikke rigtig se hvorfor jeg skulle betale for noget andre sider leverer gratis...

Og så er siden ret død lige nu, men det skyldes selvfølgelig den er ny. Jeg elsker sport, og det gælder alt fra curling over golf til selvfølgelig fodbold og håndbold osv. Og har da altid drømt lidt om at kunne til at arbejde med det, men ved bare aldrig rigtig mere præcist hvordan.

Men held og lykke til jer i hvert fald. Har selv nogle forskellige ideer i tankerne indenfor sport, men kommer nok aldrig rigtig helt ud med dem, selvom jeg synes de er ganske spændende, men det synes man jo altid.

MVH
Hans Pedersen

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Sep 09
Skrevet kl. 22:21

@Hans Pedersen vi kan da altid diskutere dine ideer og måske hjælpe dig med at fører dem ud i livet. Du er altid velkommen til at skrive en privat besked.

Vores service med køb af bets kan du ikke finde mange andre steder i danmark, du kan selvfølgelig gå ind på diverse sider og læse alle de analyser du kan klare og så spille på dem du vurdere er bedst (det samme kommer du til at kunne gøre på betnyt.dk). Med vores service har vi gjort dette arbejde for dig og analyseret alle disse kampe. med vores bet service har vi analyseret 3-5 kampe for dig om dagen, fundet de højeste odds osv. Alt du skal gøre er bare at modtage vores mail og spille på disse. Denne service vi tilbyder til en fair pris har over de seneste år kun haft 2 måneder med underskud. Hvilket jo i sig selv er imponerende.

Med hensyn til at gøre det for bredt ved jeg ikke helt om jeg er enig i, som eksempel kan du se sider som tipsbladet.dk som har noget af det samme koncept som os hvor vi håber at kunne konkurrere med dem på forum fronten som ses på mange amerikanske sider er kæmpe stort.

Men tak for dit svar og du er velkommen til at kontake os.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:32

jeg kunne se flere af artiklerne står der test på,  og ingen tekst på disse undersider , derfor ligner det mest en død siden , væk med alle disse undersider det ser ikke flot ud på forsiden

Du må da have nogle super ideer til alle disse undersider , da dit indlæg her i tråden  , er ekstrem langt og godt velformuleret Yes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Sep 09
Skrevet kl. 22:34

Siden er vel en 2 - 3 uger gammel og vi sidder pt. med minimal vden om webdesign og udvikler den. I må bestemt ikke tro siden er færdig. Vel kun 30% så i må lige bære over med det der pt. bliver arbejdet på.

Men takker for rosen.

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 469
Skrevet kl. 22:36

Jeg kommer helt i tvivl om du kender den side jeg omtaler, siden du skriver jeg skal betale for at få analyser der giver overskud. På www.betxpert.com får jeg skam det helt gratis. De har 30-40 eksperter, og i februar på knap 300 spilleforslag og overskud (se nærmere statistik her selv: http://www.betxpert.com/ekspert/stats_month.asp) , og nu har jeg ikke kigget vanvittig langt tilbage, men generelt leverer de overskud. Derudover byder siden på et rigtig godt forum, og almindelige brugere kan også komme med analyser i brugertips. Jeg har svært ved at se hvorfor jeg skulle vælge at betale for at få dette, når de leverer det gratis.

Men på den anden side er konkurrence jo altid sundt. Så jeg ønsker jer da alt mulig held og lykke. Kan da godt være jeg lige kontakter jer med mine tanker. Skal lige have dem vendt lidt mere i hovedet :)

MVH
Hans Pedersen

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Sep 09
Skrevet kl. 22:41

Nu har jeg haft betting som hovedindtægt i mange år, så jeg kender udemærket betxpert.dk, men spiller du så på alle deres analyser hver dag? eller sidder du og læser dem og nøje udvælger hvilke bets du spiller på? Dette behøver du slet ikke tænke over med vores service. Det er simpelthen overskud måned for måned eller utilfredse kunder. Hvis du kun udvælger et bestemt antal af betxperts analyse kan du nemt få underskud, tro mig jeg har da selv været der. Ved at dygtige ''cappers'' som de hedder i america slet ikke behøver at spille på de spil de tilbyder da de har så mange betalende kunder. her tænker jeg på sider som covers.com og sbrforum.com tag et kig på dem og der har du vores koncept i grove træk.

betxperts analyser du omtaler kommer vi jo også til at have, sammen med en omfattende nyhedssektion. Du har altså det hele et sted.

mvh

Raadmand

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)