Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kære medaminoer. Hvad synes i om min service?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Jeg er gået lidt i stå med min side om søvnbesvær. Jeg har i løbet af den sidste måneds tid tilrettet, men har vidst stirret mig blind :) Hvad synes i om siden, opbygning, design og brugervenlighed?

Jeg mangler desuden lidt inspiration til nye emner jeg kan skrive om. Det skal gerne passe til sidens tema altså søvn, men behøver ikke at være decideret søvnløshed.

Jeg vil gerne hvis i ville bruge 5 minutter på at bedømme siden. Jeg håber i ikke vil ligge fingre imellem i jeres bedømmelse :)

Så kære medaminoer, skyd gerne min side ned :)

Mvh.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:13

Jeg synes faktiske hjemmesiden er flot Yes

på kontakt siden vil jeg ligge mit CVR nummer og nederste på siden

lav url venlig urler kan dette laves giver flere kliks fra google af normalt jeg mener sådan her isleep.dk/kontaktsiden

enkelte undersider kun et links retur til hjemmesiden igen tit vil du mistet en kunden da man ikke kan finde retur knapper jeg mener denne her side f.eks. er kun et links i bunden af hjemmesiden http://isleep.dk/Soevnapnoe/Sov-godt-paa-trods-af-soevnapnoe.html 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 13. Oct 08
Skrevet kl. 22:43

Hej Mikael

mange tak for rosen og ikke mindst dine kritik punkter. Jeg vil kigge lidt på linkstrukturen.

Jeg vil meget gerne høre fra andre også. Der er altid plads til forbedringer :)

Fra Århus
Tilmeldt 13. Oct 08
Skrevet kl. 09:22

Jeg vil også meget gerne i samme ombæring have et tilbud på nogle små tilrettelser.

bl.a. vil jeg gerne ændre så topbaren har en anden baggrundsfarve og formindske headerens højde.

Er der en der kan give et tibud på ovenstående?

Mvh.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 169
Fra  WhiteAway.com hvidevarer Skrevet kl. 13:00

Jeg var lige inde på den hjemmeside, hvor jeg faldt over det spørgsmål, som kører lige for tiden. Det går på, om man er A eller B menneske. Men jeg ved egentlig ikke, om jeg er A eller B menneske! Jeg ved bare, at jeg har det bedst når jeg følger en nogenlunde regelmæssig rutine.

I den forbindelse kom jeg til at tænke på, om man ikke kan lave en test på, hvilken type man er? - Eller i det hele taget tests. Man er måske lidt i tvivl om man lider af søvnløshed eller ej?

Bare en tanke der slog mig.

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 13:20

Jamen, det er jo en opfordring jeg ikke kan sige nej til :D  Jeg skriver lige på og hårdt, uden at pakke hammeren ind i stof. 

De 3 dimser der stikker op i toppen, de skal væk. Når dit banner er så stort som det er, så ser det dumt ud - specielt når der er hvide streger rundt om top og sider.

Linjen med tekst lige under banneret er sammentrukket, skab luft.

Dine billeder er enormt ringe kvalitet, som om de er gemt med for få farver.

Din tekst har seriffer og er samtidig ikke særlig stor, den står også for tæt på billederne. Væk med serifferne, større tekst.

Fjern stregerne under menupunkterne i venstre side.

baggrunden der er en sær stor fed hvid streg der separerer top og bund, den der sær ud.

"bogen om søvnløshed" linket i toppen fører mig over til en hel anden side.. det forventer jeg bestemt ikke sker når jeg trykker på noget der skal ligne en menu.

Det var lige lidt for nu, jeg tror disse ændringer, udført med omtanke vil gøre _rigtig_ meget.

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Århus
Tilmeldt 13. Oct 08
Skrevet kl. 13:32

Hej Ina :)

Mange tak for din kommentar :)

Det at du deler dine tanker med mig, hjælper mig meget. jeg vil straks gå igang med en lille research og se på om det er muligt at lave sådan en test, kombineret med en uddybende artikel om emnet :)

med venlig hilsen.

Fra Århus
Tilmeldt 13. Oct 08
Skrevet kl. 13:08

Hej Frands

Tak for din kommentar. Jeg vil straks gå i gang med at ændre på de ting du nævner.

Mvh.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:28

Hej F.H !

Jeg synes det er en interessant side, MEN lige efter et hurtigt skim, kunne jeg godt tænke mig at vide hvem der står bag og hvorfor.....

Måske forklarer du det et sted i teksten, men jeg kan altid godt lide at vide hvem jeg handler hos eller med og hvad han/hun står for...sådan da, så lidt mere tydeligt hvorfor du har taget denne problematik med søvnløshed  op.

Held og lykke med at komme videre.

Mange hilsner

Stine Roldgaard

Fra København SV
Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 13:51

Hej

Jeg er enig i med at det er en fin og interessant side, og synes din fane med litteratur til de søvnløse nætter, er en sjov lille tilføjelse som giver siden lidt flere aspekter

Er enig med Stine at mangler lide viden om folkene bag hjemmeside, for som stine siger så man ved hvilke mennesker man har med at gøre, men også for at give siden mere troværdighed.

Men en rigtig god service

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)