Lederwiki.dk er en side for kommende, nye, erfarne ledere - og skal bruges til fælles inspiration, sparring og hjælp.
Der er et par ting som jeg selv er usikker på, men jeg holder dem for mig selv for ikke at “skubbe” jeres vurdering i bestemte retninger.
Alle indspil og kommentarer er værdsat ;)
Jeg er selvfølgeligt også interesseret i, om I selv ville bruge den. Både som iværksættere, og dermed mulige kommende ledere - eller i andre jobfunktioner som I måtte have her&nu.
Hvis - hvis ja - hvad er så mest interessant, hvis nej - hvad mangler eller virker ikke efter hensigten ?
Gennemtænkt hjemmesiden der er opbygget her . der mangler meste tekst indhold på hjemmesiden bla. denne underside er der intet indhold på http://www.lederwiki.dk/mediawiki-1.14.0/index.php/Forside det bliver spændende at følge hjemmesiden når der kommer indhold på alle undersider
jeg ville lave titlen længere gerne 67 tegn der findes på google og mere sælgende jeg mener denne her <title>LederWiki</title>
skriv f.eks. sådan her <title>LederWiki vejledning i at blive succes leder </title>
jeg ville url venlig urler sådan her ser ud på side