Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Straffet for duplicate content, hvad gør jeg nu?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg er blevet straffet af google for at have duplicate content på en af mine sider. Jeg havde købt nogle artikler som skulle være unikke, men det var de så ikke, pisse surt.

Efter at jeg lagde dem op gik der 10 dage, så røg min hjemmeside om på side 25, og jeg har ellers haft en stabil placering på side 1 gennem det sidste år.

Hvad gør jeg nu? jeg har selvfølgelig fjernet alle de artikler jeg har fået, kan man gøre andet, eller skal jeg nu bare vente?

Håber der er en der kan hjælpe?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 14:15

Hej Jesper,

Du må have vores fælles ven til at kigge på dine sider igen, og konstatere at du vitterligt har fjernet artiklerne. Prøv at smide et par links her direkte til artiklerne.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 3. Aug 09
Skrevet kl. 14:26

Men nå google har været forbi min side og set at siderne er væk, fjerner de så straffen?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 14:29

Hej Jesper,

Jeg er ikke ekspert, men min logik og kenskab til Google siger mig, at hvis du kan få skruet dine (under)sider tilbage til dengang du havde en nr. 1 placering, og "viser" Google det så er du kommet langt :-).

Du skaljo ikke betragte det som en straf, men at dens algoritime bare vægter din side meget lavt pga. det lille nummer.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 3. Aug 09
Skrevet kl. 14:36

Casper:

Hej Jesper,

Jeg er ikke ekspert, men min logik og kenskab til Google siger mig, at hvis du kan få skruet dine (under)sider tilbage til dengang du havde en nr. 1 placering, og "viser" Google det så er du kommet langt :-).

Du skaljo ikke betragte det som en straf, men at dens algoritime bare vægter din side meget lavt pga. det lille nummer.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Ja det tænker jeg også, men jeg er lidt nervøs for om jeg er kommet på en grim liste eller noget. er der en ekspert der kan fortælle mig hvordan det hænger sammen?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:32

Det kan jeg ikke forestille mig. Google vil jo gerne vise brugerne de bedste resultater, den har vel ikke som sådan et "personligt forhold" til hver enkelt side.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 17:02

Er det ikke muligt for dig at rette i artiklerne, så meget at Google ikke ser dem som duplicate content ?

Jeg vil da mene at det må kunne være muligt at flyttet om på tekst, ændre i ord og vendinger, så artiklerne bliver unikke, men stadig væk brugbare for dig ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)