Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på gode rengørings og vaskemidler + få evt. vasket din bil..

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

I forbindelse med min svoger er gået i gang med at sælge rengørings- og vaskemidler, ville jeg hjælpe ham med  få lidt gang i salget, og hvilket sted er bedre en amino og reklamere for det!..

Han kan især tilbyde en masse gode bilvaske midler og bil plejemidler, i mærket Turtle Wax, som er et svanemærket produkt der virkelig gør en synelig forskel på ens bil... Det er måske lidt dyrere produkter, men min svoger er helt sikkert til at forhandle med og giver i forvejen rigtig gode tilbud + at produkterne virker rigtig godt..

Men det er ikke kun til bilen, men også mange andre former for rengøringsmidler (har dog ikke lige fået sat mig ind i hvilke mærker dette er - men kan jeg sagtens finde ud af hvis i skulle være interesseret)..

Så hvis du står og mangler rengørings produkter til både bil og hus (lige fra vinduesrens og rigtig gode mikrofiber klude, til interiør produkter - han kan skaffe skaffe rigtig mange produkter) så skriv og få et uforpligtende tilbud - og jeg sørger selvfølgelig for at finde noget mere info om produkterne - både beskrivelse og priser..

Ud over at sælge til private sælger han også til erhverv, og kan inden for nogle produkttyper skaffe store tønder/dunke, alt efter hvad i efterspørger..

I kan skrive til mig på uffehs@gmail.com eller sende mig en PM, og så sørger jeg for at skaffe informationen og gode tilbud hvis i skulle være interesseret...

Ser frem til at høre fra jer :)

Med venlig hilsen

Uffe

PS: Trænger din bil til en ordenlig rengøring - så ved jeg han for øjeblikket har lidt ekstra tid og sikkert gerne vil komme op med et tilbud på en kompelt rengøring/rensning af din/dine privat- eller firmabil.. Har selv været ude og rengøre biler med ham, og han er en fyr der går op i kvalitet, og gør sit arbejde til det i orden - så helt sikkert noget jeg kan foreslå! Så skriv og få et uforpligtende tilbud.. :)

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 19:48

Slet ikke nogen der kunne bruge lidt? 

I kan som sagt få det i lige præcis de mængder i gerne vil have, og et tilbud forpligter på ingen måde :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:23
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)