Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rigtig god ide!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Østermarie, Bornholm
Tilmeldt 6. Feb 10
Indlæg ialt: 91
Fra  Plus-Stil Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er bare rigtig dyrt med dankortet! Mht. Paypal, så har jeg ikke engang prøvet det endnu, da shoppen lige er åbnet, og der er ikke nogen som har købt med kort endnu Big Smile Jeg har indtil nu solgt lidt på Trendsales, så det er helt nyt for mig med en webshop.

Men jeg håber da der kommer nogle kunder snart! Hvor lang tid har du været igang?

Jeg vil prøve primært at have tøj i de store størrelser, men har valgt også at købe almindelige størrelser når der er noget jeg ikke lige kan stå for eller et godt tilbud.

Og ja, det er da altid godt med noget samarbejde.Yes

Hilsen Tine.

Dametøj i store størrelser | Plus-Stil.dk  Gratis levering på alle ordrer over 600 kr.!

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har indtil nu også brugt Trendsales rigtig meget.

Nu ser vi om Paypal er en fin løsning indtil videre Smile

 

Har været igang siden december 2009!

Fra Østermarie, Bornholm
Tilmeldt 6. Feb 10
Indlæg ialt: 91
Fra  Plus-Stil Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, så er du jo også ret ny! Og mht. Paypal, så krydser vi fingre Stick out tongue

Vi snakkes ved!

Hilsen Tine.

Dametøj i store størrelser | Plus-Stil.dk  Gratis levering på alle ordrer over 600 kr.!

Fra Rødby
Tilmeldt 28. Mar 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er ny herinde på Amino og syntes det er en super god ide med et forum for kvinder, det er jo ikke altid mænd lige forstår os kvinder.Smile

Jeg er ved at starte op med en webbutik og søger nogle oplysninger på hvad det vil komme til at koste, her tænker jeg på alt.

Håber på mange gode debatter og samtaler herinde.

 

Mange hilsner Pia

 

Fra København N
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

sikke en fin side, Charlotte! Jeg har aldrig hørt om Magento før, men det ser rigtig proff ud!

Jeg har mit eget label, Miss Vera, og har benyttet en standard shop fra Dandomain, som der så er udviklet videre på. Den er stadig meget ny, og der skal stadig lavet en del på den, men overordnet set er layoutet færdigt. Den kan I finde her: www.missveraclothing.com - ved at klikke på "webstore".

Jeg synes PayPal er en rigtig fin løsning, og det fungerer smadder godt hos mig. Husk ENDELIG også at gøre jeres kunder opmærksom på at man også kan benytte PayPal uden at have en konto hos dem, sålænge man har VISA, Mastercard eller American Express (og det inkluderer altså ikke at oprette en konto der).

Er I i tvivl om hvordan dette gøres, så kig evt. på min webstore, under FAQ eller How to order - der er der et punkt hvor der er link til beskrivelse af dette.

 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)