Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

yourshelter.net - nogle erfaringer?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Nogle herinde, der har erfaringer med yourshelter.net ? Det virker som et gennemarbejdet projekt ud fra deres website at dømme.. Den har ihvertfald kostet nogle timer, når man kigger godt rundt på siden :) Feks er der en rigtig E-Pusher-søgemaskine; hvis man må sige sådan? :)

www.yourshelter.net/da/

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 6. Nov 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:25
Hej,
det vil jeg gi'' dig ret i.
Er selv kunde (250 GB webhosting!!!) og har været det i et stykke tid efterhånden. Stadig meget tilfreds - så vil gerne anbefale yourshelter som webhoster.
Har som regel fundet svar på mine spg/problemer i FAQ''en (hvis det er den du mener) og ellers fået meget brugbare svar i support-centeret.

Håber jeg kunne hjælpe dig videre.

Mvh
Thomas
Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 21:32
Hej!

I mellemtiden er jeg selv blevet kunde hos dem - og jeg er yderst tilfreds. Er det ikke et forholdsvist nyt firma? Jeg kunne for eksempelvis ikke finde noget særligt om dem på Google..

Jeg har fundet ud af, at de bare kører med reseller pakker.. Deres webhosting (som du nævner) kan man også købe hos www.servage.net, og deres virtuelle servere fandt jeg også hos blandt andet en dansk udbyder. Priserne matchede dog ikke helt, jeg sparede ca 100 kr ved at købe i Tyskland hos yourshelter.net - men så bliver pengene dog i Danmark :) Jeg fandt også et firma, der tilbød reselling af virtuelle servere magen til dem hos yourshelter, firmaets hjemmeside var udelukkende på tysk og priserne var de samme som yourshelter. Så billigere bliver det nok ikke :)

Jeg er blevet smidt af webhotellerne på www.servage.net (og det samme ville så gøre sig gældende på yourshelter, går jeg ud fra) fordi jeg belastede mysql serveren for meget.. Jeg har gennemsnitligt cirka 80.000-90.000 sidevisninger om dagen, og så har jeg rigtig mange mysql queries, fordi det er et kæmpestort site efterhånden. Jeg har købt produktet D2 hos yourshelter.net, og jeg regner med at opgradere til D3 i løbet af kort tid..

Det kræver lidt viden om linux at sætte sådan en server op, men det har taget mig (som fuldstændig linux-grøn, ved hjælp af www.debianguiden.dk) ca 20-30 timer at sætte serveren op til at køre det jeg gerne ville have den til. Og den kører upåklageligt - og i øvrigt MEGET hurtgere end den gamle webhosting.

Tilmeldt 6. Nov 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:38
Hej igen,

det med servage står i hvert fald også på deres hjemmeside, men det er jeg nu også lige glad med... yourshelter er nemlig noget billigere, idet priserne (inkl. moms) er lavere end servage''s (ekskl. moms) !!!

I øvrigt: Sikke en bunke requests!

Mvh

Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 17:27

Hej alle i denne tråd - håber I stadig læser med.

Er I stadig glade for at være kunder hos yourshelter.net ?

Sidder nemlig og overvejer at købe en Virtual Server derfra.

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 17:56

Jeg har i mellemtiden opsagt min server hos dem, men i den tid jeg var hos dem, var jeg meget glad for det. Man skal dog være rigtig hård til at sætte Linux servere op, idet man kun har adgang til en konsol.. (det var ihvertfald det eneste jeg nåede Smile

Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 19:20

Tak for dit svar. Det er godt nok en windows-udgave jeg har tænkt mig at prøve.

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)