Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer til mit bryllupfotograf website

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej sikkert Morten :-), der er dog to ting i det. Det system jeg bygger skal høre på 5 andre fotografwebsites (se IOOS Internet), det skal jeg lige have tænkt ind i funktionerne. Desuden skal jeg også have nogle bryllupsbilleder som jeg må bruge :-). Men gode input.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 12:24

Det er klart, der er noget copyright at tage hensyn til. Det var også derfor, jeg tænkte, det ville være smart at lade fotograferne uploade.

Måske kunne man have 2-3 fremhævede fotografer på forsiden med billede. Det kunne bare være noget med at hente 3 random fotografer i databasen, som har uploaded billede (måske kunne fotograferne på sigt betale for disse placeringer).

Jeg ved ikke hvordan det passer ind i dit system rent teknisk, og om du overhovedet kan bruge det. Jeg fyrer bare mine idéer af ;)

Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:32
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:12

Hej Elisabeth,

Jeg udvikler selv, så det er ikke noget problem at lave tingene :-), det er mere ment som en debat omkring muligheder med mit generelle system og så selve siden :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:13

Jeg ville lave tilmeld knappen større evt. skrive i højre side et større boks man kunne klikke på der stod tilmeld fotograf

jeg ville lave en underside om jer Yes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)