Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meget billige sider f.eks. adressebog.dk, barndommen.dk, billedbutik.dk, koncepter.dk, kreditguide.dk, 6L.dk

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 27. Jan 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignYOU:

knudw:

Lagersalg123 - JEN:
Du kommer bare din platugle. Navn og adresse fås ved stævning af Amino. Men kontakt lige en advokat først, og se om du ikke skulle give bydere ordentlige betingelser. Men vi kan da også holde møde om det hvis du vil? Sidst da I solgte noget var der ingen der tog telefonen.

Har du noget at skjule?. Når nu du taler om at være ærlig, så er det vel fair at man ved hvem du er, når du kommer med beskyldninger til højre og venstre.

Kunne det tænkes i tog denne i PM det rager vel ikke hele Amino hvem hvad hvorfor ?

Bare et forslag:)

/allan

Du har fuldstændig ret, men det er svært ikke at svare når han ligger beskyldninger ud. Send mig en PM hvis du har mere at sige lagersalg123.

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 11:46

Årh børnehave!

Jeg synes det er utrolig dårlig stil.

Han sætter en auktion op, man kan vælge og byde, eller la' være.

Det er simpelthen ikke i orden det her!

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:50

DesignYOU:

Kunne det tænkes i tog denne i PM det rager vel ikke hele Amino hvem hvad hvorfor ?

/allan

Glimrende forslag, men jeg mener platugler skal frem i lyset. Og grunden til at jeg kalder dem platugler er, at de ikke giver reelle auktionsbetingelser, og deres indhold i tekst er direkte misvisende. Det er da kun af venlighed jeg ikke skriver virksomhedens navn, jeg er jo ikke ude på at skade dem, men de kommer bare hvis de mener de kan true mig til nogetsomhelst.

Af de 24 domæner der var til salg sidst, der er 12 af dem gengangere her. Så de har INGEN reel interesse i at sælge allesammen samlet, men laver disse uigennemskuelige betingelser for at lade folk tro de har en chance ved samlet bud.

Havde de haft interesse i at sælge de sidste, så havde de kontaktet dem der havde budt sidst og skrevet: Hej vi har disse 12 tilbage, da de andre blev solgt enkeltvis, kunne du være interesseret?

Der er intet galt i at ville optimere sin salgspris, det er fordi de gør det skjult at det er skummelt og plat.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 11:51

Kc:

Det er ikke en auktion der overholder at højstbydende vinder som han skriver. Så læs lige inden tak.

Køb ren argan olie her

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:55

Kc:

Årh børnehave!

Jeg synes det er utrolig dårlig stil.

Han sætter en auktion op, man kan vælge og byde, eller la' være.

Det er jo ingen auktion. De sælger samlet eller adskilt... vi ved ikke hvornår "auktionen" slutter. Hvad nu hvis der er en der vil købe alle sammen og andre vil købe nogle få... 

Nej... "auktionen" er en ommer.... enten sælger de alle domænerne samlet og har en sluttid (amino-tid) eller også sælger de domænerne adskilt også med sluttid.

Derudover så er der ikke noget min.bud, så jeg kunne byde 2700,01.. den næste kan så byde 2700,02... hvor mange indlæg skal vi op på før vi rammer en pris som sælger "bryder sig om"....

tsk tsk tsk... 

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:56

Lagersalg123 - JEN:

DesignYOU:

/allan

Glimrende forslag, men jeg mener platugler skal frem i lyset. Og grunden til at jeg kalder dem platugler er, at de ikke giver reelle auktionsbetingelser, og deres indhold i tekst er direkte misvisende. Det er da kun af venlighed jeg ikke skriver virksomhedens navn, jeg er jo ikke ude på at skade dem, men de kommer bare hvis de mener de kan true mig til nogetsomhelst.

Af de 24 domæner der var til salg sidst, der er 12 af dem gengangere her. Så de har INGEN reel interesse i at sælge allesammen samlet, men laver disse uigennemskuelige betingelser for at lade folk tro de har en chance ved samlet bud.

Havde de haft interesse i at sælge de sidste, så havde de kontaktet dem der havde budt sidst og skrevet: Hej vi har disse 12 tilbage, da de andre blev solgt enkeltvis, kunne du være interesseret?

Der er intet galt i at ville optimere sin salgspris, det er fordi de gør det skjult at det er skummelt og plat.

Du forsætter at kalde ham platugler

sammensæt ordene positivt og skriv , ordene sammensat så man se du vil  hjælpe ham ,om du skal skrive det 100 gange det samme tror jeg dog ikke er nødvendig med positive ord , forstår folk tit tingene hurtigere

skrive det som om du vil hjælpe ham , mange står af bare vidste man skriver nogle negative ord , et fif skrive nogle positive ord lige vel hvor mange gange , han skriver noget forkert derved fremstår du mest seriøst

det har jeg lært efterhånden efter nogle angreb mig , kom jeg hurtige til at angribe igen , derved har jeg lært hvordan man skal skrive til andre , har selv gjort den samme fejl , og forstod ikke hvorfor de skulle angribe med disse ord der stod jeg af og måske gør han også

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:57

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 12:12

Hvis man ville lave en reel auktion med åbenhaed, så skrev man sådan her isteder:

Siderne sælges som udgangspunkt kun samlet. Mindste pris er 2700 kr. svarende til 50 kr. pr. side.

Der kan gives tilbud på enkelte sider eller udpluk af sider, men så der en minimumspris på xxx kr. per domæne.

Alle gældende bud skal gives her i tråden, så bydere har en reel mulighed for at overbyde på enkelte domæner eller alle samlet.

Såfremt der er bud på enkelte domæner, så skal samlet bud overgå dette inkl difference på bud på enkelt domæne. Eksempel:

Er der budt 450 på vielser.dk - så skal den samlede budpris minimum være 2700 + 450 - 50+1= 3101,00

SÅ HAVDE DER IK`KE VÆRET NOGET SKJULT OG ALT REELT

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 27. Jan 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 12:16

Niels:

Det er jo ingen auktion. De sælger samlet eller adskilt... vi ved ikke hvornår "auktionen" slutter. Hvad nu hvis der er en der vil købe alle sammen og andre vil købe nogle få... 

Nej... "auktionen" er en ommer.... enten sælger de alle domænerne samlet og har en sluttid (amino-tid) eller også sælger de domænerne adskilt også med sluttid.

Derudover så er der ikke noget min.bud, så jeg kunne byde 2700,01.. den næste kan så byde 2700,02... hvor mange indlæg skal vi op på før vi rammer en pris som sælger "bryder sig om"....

tsk tsk tsk... 

Vi har skrevet at den slutter mandag ved midnat. Jeg mener også vi har skrevet at minimum bud er 2700 kr. Så jeg forstår ikke at du siger at der ikke er noget min. bud. Med andre ord så garantere vi at sælge så længe vi får et bud på min. 2700 kr. Der skal meget gode tilbud til at vi sælges det i bidder. Vi ligger ikke skjul på at vi forbeholder os ret til at vælge mellem alle tilbud. Hvis folk ikke synes om vilkårne, så kan de jo bare lade være at give et tilbud.

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 12:19

knudw:
Der skal meget gode tilbud til at vi sælges det i bidder. Vi ligger ikke skjul på at vi forbeholder os ret til at vælge mellem alle tilbud

Det er disse ubekendte i ligningen der gør at jeg finder jer useriøse. Læs mit indlæg ovenfor hvordan I kunne lave en reel forretning for ALLE!

Køb ren argan olie her

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)