Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Faldt over eDiagnose.dk prøv at læs om det ;)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Denmark
Tilmeldt 27. Jun 05
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej t-gaard og andre,

hermed en opfølgning som anbefalet. Det nye design er nu implementeret på http://eDiagnose.dk

Det skulle gerne gøre konceptet endnu mere tydeligt for de besøgende, vi kan i hvert fald se en eksplosiv tilvækst af brugere her samme dag som designet er kommet helt på plads.

Video'en på forsiden (som bliver en konkret gennemgang af konceptet og evt. eksempel på opgave) kommer på indenfor den nærmeste fremtid.


med venlig hilsen
Jonas, eDiagnose.dk ApS

Hvorfor gå i andres fodspor når man kan gå foran.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal man have CVR nummer for at oprette sig ? jeg prøvet med jeg har ikke CVR nummer.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Denmark
Tilmeldt 27. Jun 05
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

@Mikael,

ja, for at oprette sig som kunde skal man, hvis man er hobbyvirksomhed der ønsker tests oprettet via eDiagnose kan man dog bruge f.eks. 00000000 som CVR nr.

mvh
Jonas, eDiagnose 

Hvorfor gå i andres fodspor når man kan gå foran.

Fra Denmark
Tilmeldt 27. Jun 05
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

@Mikael,

kan se at du fik oprettet et kundelogin, men umiddelbart ikke har valideret din e-mail, det kan skyldes SPAM filter el lign., så jeg har nu godkendt dit login så du kan bruge systemet.

@t-gaard,

den mail du sendte via kontaktformen tidligere idag er også blevet besvaret tidligere, så hvis du ikke har fået denne er du velkommen til at maile, bruge kontaktform eller sende PB her.

mvh
Jonas, eDiagnose.dk ApS

Hvorfor gå i andres fodspor når man kan gå foran.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

eDiagnose.dk:

@Mikael,

kan se at du fik oprettet et kundelogin, men umiddelbart ikke har valideret din e-mail, det kan skyldes SPAM filter el lign., så jeg har nu godkendt dit login så du kan bruge systemet.

Faktisk fik jeg en e-mail og klikket på  linket og kom til siden , med kunne ikke se den blev godkendt , meget mystisk , mener jeg ? , kan det være google toolbar eller andet , der spærre  ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Denmark
Tilmeldt 27. Jun 05
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

@Mikael,

ok, kan se at du faktisk havde valideret din e-mail, så du skulle gerne, efter tryk på linket, have fået en besked om at administrator skulle godkende før du kunne bruge systemet.

Under alle omstændigheder skulle du gerne have adgang nu.

mvh
Jonas, eDiagnose.dk ApS

Hvorfor gå i andres fodspor når man kan gå foran.

Tilmeldt 25. Apr 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

jo tak, jeg har modtaget din mail. Og sandelig om ikke du har ret Yes: Min adgang virker.

Og selvom jeg p.t. kører med en noget sløv forbindelse, er jeg i gang med at notere diverse punkter omkring eDiagnose.dk. Der er dog lidt mere der lige skal kigges på, før jeg er klar med en gennemgang.

Jeg venter dog med besvarelsen til jeg kan uploade screendumps uden at bruge timer på det, hvilket antagelig betyder at der går et par dage endnu.

med venlig hilsen

t-gaard

Fra Denmark
Tilmeldt 27. Jun 05
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

@t-gaard,

godt at du fik styr på login.

Hvis du har nogle spørgsmål i forbindelse med gennemgangen/startopgaven giver du bare lyd. Vi har en hel del der gennemfører opgaven i øjeblikket, så alt skulle fungere uden bugs.


mvh
Jonas, eDiagnose.dk

Hvorfor gå i andres fodspor når man kan gå foran.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)