Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Faldt over eDiagnose.dk prøv at læs om det ;)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 01:50
Hvor mange stjerner giver du? :

eDiagnose.dk er en moderne og mere prisvenlig version af analysebureauer. Her mødes website og bruger, hvor man kan få direkte respons fra en ønsket målgruppe, indenfor en lang række områder, der kan være med til at optimere ens webshop, website, markedsføringskampagne med videre.

 

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:07
Hvor mange stjerner giver du? :

De har godt nok en sej kamp fremad for at få siden til at fremstående seriøst og se ud til der er liv på siden . med ideen ser da udmærket ud.

 

Med den rette positive energi kan det sikkert blive en god hjemmeside hvor mange opretter sig Yes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Denmark
Tilmeldt 27. Jun 05
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

@Linkcentralen

Tak for henvisningen.

@Mikael

Tror du vil synes bedre om vores nye design der er undervejs, det fokuserer mere på konceptet ved hjælp af screencasts og grafiske illustrationer, fremfor det lidt teksttunge design der er nu.


Mvh
Jonas, eDiagnose.dk ApS

Hvorfor gå i andres fodspor når man kan gå foran.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

eDiagnose.dk:

@Linkcentralen

Tak for henvisningen.

@Mikael

Tror du vil synes bedre om vores nye design der er undervejs, det fokuserer mere på konceptet ved hjælp af screencasts og grafiske illustrationer, fremfor det lidt teksttunge design der er nu.


Mvh
Jonas, eDiagnose.dk ApS

siden er teksttung opdel siden med kort opret bruger

opret dig som gratis annoncøre

opret dig gratis som bruger

tilbudet køre indtil der er nok bruger f.eks. 100 som dog deltager aktivt derved kræver det hårdt arbejde , dog kan man ikke give gratis altid så sæt dig nogle mål hvordan tjenes penge bedst om det bliver på reklame links eller det koster at noget at oprette sig som bruger eller en kombination af disse 2 ting

lav forummet man kan evt. se lidt af kommentar , med skal være logget ind for at se resten .

Du skal selv start med en masse små input derved bliver det intressant at oprette sig derinde  ,der skal liv på siden og vise der sker noget gerne masser af positive feedback , starten kan blive svære så evt. lav google adwords og sæt dig selv give respons på flere sider der opretter sig , i starten kan blive hårdt med om et ½ løner  det sig og der har oprettet sig flere 100 bruger der deltager aktivt på hjemmesiden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Denmark
Tilmeldt 27. Jun 05
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael,

tak for dine input.

Som nævnt er der nyt design på vej der opfylder nogle af de punkter du kommer ind på.

Forretningskonceptet er også faslagt, det ligner lidt det på usertesting.com, men her bliver det x kr per oprettet test og derefter frit valg i antal testere og afregning til disse.

Der bliver ikke noget forum/offentligt da det netop er konceptets grundsten at det er feedback direkte og meget specifikt om ens site/kampagne etc., som andre nødvendigvis ikke kan bruge. Men der bliver måske en reference-sektion hvor de testede sites (der har lyst til det) kan vise nogle af de tests de har fået lavet.

Der er allerede mange testere oprettet i systemet, og når det nye design er på vil der komme målrettet markedsføring, og ja heri vil vi også selv hjælpe til med at løbe tingene igang, på trods af der allerede er yderst kompetente testere/eksperter tilknyttet.

God weekend

mvh
Jonas, eDiagnose.dk ApS

Hvorfor gå i andres fodspor når man kan gå foran.

Tilmeldt 25. Apr 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,
Jeg kan ikke helt blive klog på om I egentlig selv har lagt sitet til feedback i dette forum, og efterlyser feedback, men jeg kan se at du jo har besvaret de indlæg der er kommet. Derfor håber jeg at du også kan bruge mere af det(?).

Af tråden (og ediagnose.dk) fremgår det at et nyt design er på vej, så jeg går ud fra det stadig er det “gamle” der kører nu?

Er der nogen meldinger om hvornår I regner med at det nye er køreklart? (Hvis det er lige på trapperne, vil jeg hellere vente, frem for at spilde krudt på ting, der allerede er ved at blive gjort noget ved).

Mvh
t-gaard

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser ellers spændende ud, jeg ville gerne læse mere, men siden er virkelig virkelig VIRKELIG langsom ...

Fra Denmark
Tilmeldt 27. Jun 05
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej t-gaard,

nu er det ikke mig der har lavet denne tråd, men feedback kan man altid bruge, så det er selvfølgelig velkommen.

Det er korrekt, det nye design er lige på trapperne, så vil tro at det er implementeret indenfor en uges tid.

Du er også velkommen til at oprette dig som tester inde på sitet, her er "startopgaven" som alle skal gennemgå for at blive godkendt som tester, at give feedback på eDiagnose, for at vise at hver tester kan bruge systemet.

Mvh
Jonas, eDiagnose.dk ApS

Hvorfor gå i andres fodspor når man kan gå foran.

Fra Denmark
Tilmeldt 27. Jun 05
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

@Fairtime,

det lyder underligt, vi oplever ikke noget her, og har løbende test af loadtid osv., det kan skyldes et glip hos vores host, men oplever du det fortsat må du meget gerne sende os nærmere info per PB eller mail via eDiagnose.dk kontaktformularen.

mvh
Jonas, eDiagnose.dk ApS

Hvorfor gå i andres fodspor når man kan gå foran.

Tilmeldt 25. Apr 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

jeg afventer den nye version. Og så vil jeg da ikke afvise at jeg følger din opfordring, og opretter mig som tester.

Mvh

t-gaard

P.S. Du/I påtænker det måske allerede, men det vil sikkert være en god ide lige at give besked om det her på tråden, når den nye version kører.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)