Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er superglad for mit nye logo, Hvad syntes du ?

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 30. Oct 07
Indlæg ialt: 250
Fra  RH Freelance Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Først og fremmest tillykke med dit nye logo - det er altid rart med et pift.

Jeg vil sige at jeg er enig med et par andre der har kommenteret dit logo, som siger at der er for meget såkaldt "bling". Logoet tager sig ikke særlig professionelt ud, i mine øjne. Som oftest er seriøse virksomheders logo meget plant hvilket giver en synlig og mærkbar professionalisme. Logoet buer for meget og bærer for meget præg af photoshop. Det bør laves i illustrator og med én til to simple gradients, kun.

Farverne i et logo betyder ufatteligt meget, og jeg synes farverne virker for giftige til at supplere "natur"-trækkene. Ton dem lidt ned, specielt den blå. Tænk i stedet mere på en ocean-farve, en forholdsvis dyb blå. Og en lidt mere græs-grøn. Så vil du ramme symbolet langt bedre.

Du bør få fritlagt bladene fra teksten - læseligheden betyder også meget og den kan forbedres ved at gøre dét. Der må helst ikke være noget der kører for meget sammen med teksten.

Sidste ting jeg lige vil tilføje er, at du bør enten tilføje et ord eller tilføje mere afstand mellem bogstaverne i sloganet "rengøringsartikler til netpriser", således den går til hver kant af "nemt & rent" (holder kant).

Bortset fra de ting, så er det et flot logo, men du skal få din grafiker til at fjerne alle effekterne. Der er for meget "web 2" over det - det er ikke godt for en virksomhed som din.

Held og lykke med det :)

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker for alt rosen, samt kritikken.

Folk har mange forskellige ideér og nogle er jeg enige med, andre er jeg ikke...

Personligt mener jeg at når vi snakker om et logo så må man gerne give den "fuld gas" med lidt effekter og filtre.. 

Men vigtigst af alt er at jeg har fået en masse feedback jeg kan arbejde videre med...

Håber ellers folk er effektive denne dejlige lørdag Surprise

M  dfdf

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)