Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er superglad for mit nye logo, Hvad syntes du ?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Jun 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kæmpe tillykke.

Logoet er rigtig godt.

Bare en ide; jeg tror at det kunne være en ide at lave den blå "bjælke" bag loget hvid og skriften blå. Tror det vil give det et endnu mere clean look i helheden. Men uanset - et fedt logo Yes 

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 19:41

Christine Boegh:

Kæmpe tillykke.

Logoet er rigtig godt.

Bare en ide; jeg tror at det kunne være en ide at lave den blå "bjælke" bag loget hvid og skriften blå. Tror det vil give det et endnu mere clean look i helheden. Men uanset - et fedt logo Yes 

jeg forstår ikk hvad du mener ?  .. snakker du om det blå blad ?

M  dfdf

Tilmeldt 17. Nov 08
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 19:42
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Jun 09
Skrevet kl. 19:52

Nej nej - Ikke noget fra logoet - niks pille der.

Det er inde på hjemmesiden, der er selve logoet i en hvid kasse som så er på det jeg kalder den blå bjælke... Det er den jeg mener.

Tror logoet vil komme mere til sin ret, altså understrege renheden, ved ikke at være i en kasse. Kan du følge mig mere nu, eller er det helt volapyk sådan som jeg udtrykker det ?   

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 19:58

Christine Boegh:

Nej nej - Ikke noget fra logoet - niks pille der.

Det er inde på hjemmesiden, der er selve logoet i en hvid kasse som så er på det jeg kalder den blå bjælke... Det er den jeg mener.

Tror logoet vil komme mere til sin ret, altså understrege renheden, ved ikke at være i en kasse. Kan du følge mig mere nu, eller er det helt volapyk sådan som jeg udtrykker det ?   

hehe nej :)   jeg har forstået dig nu...  jeg er enig med dig, det er lidt synd for logoet at det er blevet smidt i en kasse, men efter jeg fik logoet kunne det ikk gå for hurtigt med at smide det på...  derfor denne "nødløsning" :)

Tak for godt input!

M  dfdf

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Jun 09
Skrevet kl. 20:10

Glæder mig meget at du kan følge mine tanker nu Smile og sikke fedt det så er, at du også er enig Big Smile - Genialt Yes

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 20:17

Hejsa

Super fint logo, det er ganske godt, og som du skriver skal det give en bestemt opfattelse, det synes JEG ihvertfald også det gør.

Jeg har lige kigget lidt på din side, og vi arbejder selv med rengøringsartikler til daligt - vi er selv ved og udarbejde 2 nye hjemmesider til varene, tidligere har det været katalog salg.

Der er nogen varer jeg gerne vil høre lidt mere om, så kan du ikke kontakte mig på info@rengoringssalg.dk - så tager vi lige en snak :)

Handel med varepartier via Trademen

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 296
Fra  boxs.dk Skrevet kl. 21:12

Lige i skabet..! Yes

Tag på Photoshop kursus i Vejle

Fra Dianalund
Tilmeldt 8. May 09
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 21:23

Rigtigt flot logo, det kan man godt være stolt af :-)

Mvh Christian

Online FashionStore - www.iwoman.dk  - Modetøj til hverdag og fest!

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 21:57

super!! 

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)