Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafiker søger freelance job

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer :)

Mit navn er Søren Lander, jeg er 27 år, uddannet Mediegrafiker og har arbejdet som grafiker i 5 år på reklamebureau og det sidste år har jeg drevet den grafiske virksomhed www.taenkkreativt.dk

Da jeg ikke er booket marts måned ud er jeg interesseret i at fylde min tid freelancejobs som jeg vil løse til en særlig god pris.

Derudover kunne jeg godt bruge 1-3 dage deltid hos en virksomhed der ved de løbene får brug for grafisk assistance dog uden der er nok til at fastansætte en grafiker på fuld tid.

Jeg er stærk i at skabe visuel kommunikation og er god til at få den grafiske linje tilpassest stilmæssigt så den afspejler virksomheden og dens produkter/kunder. Det er alt afgørende at det visuelle fanger øjet, vækker interesse hos målgruppen og skaber et klart budskab. Derfor er det vigtigt for mig som grafiker, at udfører et professionelt stykke arbejde, så der skabes de bedst mulige resultater.  

Jeg laver design til både web og trykt kommunikation:

Web: 
Visuel identitet/logodesign, Webdesign, Bannere, Flash, Webmagasiner.

Trykt: 
Visuel identitet/logodesign, Brochurer, Annoncer, Plakater, Magasiner, Emballage, Visitkort/Brevpapir, Billedredigering/retouch.

Mit portfolio/referencer kan ses på min hjemmeside under "Showcases".

www.taenkkreativt.dk

Hvis du er interesseret så kontakt mig på mail eller tlf:

sla@taenkkreativt.dk

24646054

Mvh.
Søren Lander

----
Venligst/Best regards

Søren Lander Andersen
TÆNK KREATIVT

M: +45 24 64 60 54
E: sla@taenkkreativt.dk
W: www.taenkkreativt.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jan 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:05

Hej Søren,

Det ser meget godt ud på din hjemmeside. Hvilket CMS/Shop system er Klubsupport lavet i og har du erfaring med Magento ?

vh

Frank

Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 17:06

Hej Frank

Shoppen er sat op i Magento, men jeg må ærligt indrømme at jeg 'kun' har lavet det grafiske design. Men jeg kan sagtens klare en webshop...

Jeg har fået et par henvendelser, men slet ikke nok til at fylde min kalender måneden ud. Så send mig endelig en mail: sla@taenkkreativt eller ring på 24646054 og få et super tilbud.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)