Da jeg nu igennem længere tid har været i den situation at min gode ven, der ellers har kodet min hjemmeside i PHP, ikke har kunnet finde tiden til at færdiggøre projektet, søger jeg nu en der har interesse i at indgå et samarbejde, hvor du får partnerskab i sitet og indtjeningen. Der er i første omgang tale om: 1: integreringen af en webshop 2: Annoncehåndtering (her under adm modul, for annoncør) Her ud over vil dine opgaver være at søger for at hjemmesiden køre ("Teknisk ekspert"). Jeg tager mig af salg og kontakten til kunderne.
- Skulle du ønske at drive dette solo, kan vi også aftale at jeg købes helt ud efter en nærmere bestemt periode. Skriv en PM hvis det har interesse. |
Tror der skal mere info på bordet her, før du vækker folks interesse :-) .... hvad skal der sælges? har du penge til at drive konceptet samt annoncering m.v.
Der er relativt mange som søger en partner, så hvis man skal skille sig ud fra mængden, så vil jeg forslå at du bruger til tid på at gøre sådan et indlæg her meget mere spændende...
Bare et tip :-)