Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange penge bruger i på Google Adwords ?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Vivi

Vores råd er også at starte lidt forsigtig ud. Så kan du finde ud af hvilke søgeord der giver salg, og hvilke der kun giver klik.

På vores  webshop med emballage kører vi en høj kampagne pris på de produkter hvor vi er billigst, og har et højt salg på dette produkt. De andre produkter hvor vi ikke er sikre på vi er de billigste, giver mange klik, men mindre salg.

En af vores lager kunder har et årligt budget på 300.000 om året til google addwords, fordi de ligger med i en produkt  kategori hvor dette er nødvendigt. Andre af vores kunders produkter sælger sig selv uden addwords. Så det er nok lidt en fornemmelses sag.

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Tilmeldt 2. Mar 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:49

Hej, Jeg har lidt erfaring med Google, og har tidligere arbejdet med at opsætte kampagner for virksomheder. Du nævner at du tit er blevet kontaktet af nogen der vil hjælpe dig med dette. Det behøver slet ikke være en dårlig ide.

Der er en del af dem der tilbyder at lave en test kampagne for dig ganske gratis og uden forpligtelser til at købe efter denne, der typisk varer 3-5 hverdage og koster dem ca 70-100kr. Og de opsætter kampagnen med søge ord.

Hvis du vil kan jeg evt. godt sætte dig i forbindelse med nogen der har virkelig tjek på det og er helt igennem moralske...

Udover dette ønsker jeg dig held og lykke.

Fra 8920 Randers Nv
Tilmeldt 2. Dec 05
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 07:37

Tak....for alle jeres forslag, jeg har fået flere tilbud om hjælp herinde fra- "Jeg gemmer dem lige lidt inu."

Jeg har selv sat 2 kampagner op og de giver mange klik lige nu.
Mine ting er ofte ikke impuls indkøb, da vi snakker om kunst, så vil blot fortsætte med de 2 kampagner uden at ændre noget lige nu. 
Ud over at igang sætte flere kampagner løbende.

Den ene af kampagnerne jeg har igang sat giver langt flere klik ind den anden....:O)

Jeg holder et skarpt øje med kampagnerne, og er derinde hverdag for at tilføje endnu flere ord.

Endnu engang tak........jeg ved hvor jeg kan hente hjælp "Amino" hvis jeg skal bruge en til at styrer kampagnerne.

Ha en god dag.
Mvh

Vivi Bendixen

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 08:49

husk nu at klik uden konvertering er spild af penge. og læg mærke til om det er pga at din annonce bliver vist på bilbasen, dba og lign som genererer sindsygt mange visninger og mange klik men få konverteringer. så sørg for at det er kvalitets klik.

vi brugte 8000-10000kr pr månede i starten af 09 efter vi fik den nye hjemmeside så halverede vi vores forbrug så idag bruger vi omkring 4500,-kr pr måned :-) og vi regner med at kunne optimere vores kampange så vi kommer til at betale lidt mindre og få flere kvalitetsbesøg :-) og dette er helt sikkert noget vi vil få SEO folket til at kigge på.

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)