|
Var det dig der var en artikel med ? |
Anders:Var det dig der var en artikel med ?
Ja, jeg er bare lidt anonym på Amino fordi jeg har ret yderliggående holdninger til nogen ting.. ![]()
Debat
|
Var det dig der var en artikel med ? |
We know who you are ;D |
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
|
Okay, men hatten af for gåpå modet! |
Tusind tak |
Kig på verden omkring dig... Når unges største drøm er, at blive kendt og millionær, så kan jeg kun smile... De aner ik hva de udtaler sig om, og de er forblændet af en illussion, som de fleste aldrig formår at bryde... Og hvem vil ik gerne have en lækker bil, eller være uafhængig? Det er ik et drivmiddel, men en drøm alle har! |
Hvem skal så lave de sjove citater? Årstiderne skifter, Russisk Roulette og fårekylling hahaha ;D |
Det mener jeg nu ik... Der er forskel på en drøm, som alle jo har, og så at ens største drøm er rigdom og berømmelse uanset konserkvenserne... |
Øhhh hvor? |
Self ik alles, men det er rigtig manges... Ellers ville alle de der reality programmer ik være så populære...
Nu er det at sælge sin familie jo heller ik rigtig noget der kan praktiseres... Men lad mig omformulere det til, at mange vil krydse mange grænser, og udstille sig selv meget, for at opnå en drøm, som de har. Og dem som så endelig når målet, der ender en stor del altid med at blive skuffet, da det liv slet ik var som de forventede... |