Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lån på 25.000,- søges - jeg giver +10.000,- over 7 mdr.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er bare det ved det at man i såfald bliver en  ågerkarl - altså en slags kriminel.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:03

Nej jeg ved det. Hvis Leasy tilbød lån til RKI ramte ville jeg have langt over hundred forespørgsler om måneden. Der er et andet firma herinde som tager 400 DKK for at formidle et RKI lån - jeg ved ikke så meget mere om den, end at de findes på herinde som bruger også.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 20:13

korrekt... det lyder måske også underligt, men det der er i det er at jeg fra sidste uge flyttede ind til min kæreste og har fra d. 1. ikke længere boligudgifter og derved kan jeg betale så højt et afdrag pr måned, for at få det ud af verden hurtigst muligt.

Det er ikke muligt at lave en afdragsordning med min gældspost, og denne skal betales ud indenfor få dage.

Ja ja.... der er nu ikke noget skummelt i dette, det er blot at jeg gerne vil betale min gæld nu og hér og ikke over flere måneder.

MVH TG

P.s.
Hvemmon det er herinde der formidler lån for 400 kr ?????? Er der nogen der ved det?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:15

Sæt dine omkostninger ned hurtigste muligt er mit bedste , det er for meget du vil bruge 10,000 kr ekstra på at låne penge beløb , dette kan hurtigt  blive et gældsfængsler du ikke kan komme udad.

mit bedste råd er gør som mig jeg bor billigt 1200 kr om måneden 12 m2

jeg spiser tit hos venner gratis mad