Nej jeg ved det. Hvis Leasy tilbød lån til RKI ramte ville jeg have langt over hundred forespørgsler om måneden. Der er et andet firma herinde som tager 400 DKK for at formidle et RKI lån - jeg ved ikke så meget mere om den, end at de findes på herinde som bruger også.
korrekt... det lyder måske også underligt, men det der er i det er at jeg fra sidste uge flyttede ind til min kæreste og har fra d. 1. ikke længere boligudgifter og derved kan jeg betale så højt et afdragpr måned, for at få det ud af verden hurtigst muligt.
Det er ikke muligt at lave en afdragsordning med min gældspost, og denne skal betales ud indenfor få dage.
Ja ja.... der er nu ikke noget skummelt i dette, det er blot at jeg gerne vil betale min gæld nu og hér og ikke over flere måneder.
MVH TG
P.s. Hvemmon det er herinde der formidler lån for 400 kr ?????? Er der nogen der ved det?
Sæt dine omkostninger ned hurtigste muligt er mit bedste , det er for meget du vil bruge 10,000 kr ekstra på at låne penge beløb , dette kan hurtigt blive et gældsfængsler du ikke kan komme udad.
mit bedste råd er gør som mig jeg bor billigt 1200 kr om måneden 12 m2
jeg spiser tit hos venner gratis mad
samler lidt flasker nogle gange
tager alt arbejde jeg kan få
køber billige mad ris og tun f.eks. ikke rugbrød normalt for dyrt
Du betaler en gæld og erstatter den med en anden? Din kreditor vil vel gerne have deres penge, så derfor må de vel også være interesseret i at lave en afdrags ordning så de kan få deres penge og du kan komme videre? Syntes du skulle sige til dine kreditore at du kan betale xxxxxx af om måneden og så få det ordnet.. ?
wonderboy > Der er ingen der bliver ågerkarl når vi selv tilbyder den gode rente :O) desuden ville alle quicklån ydere være kriminelle for DE tager sku da høje renter ;)
Jeg behøver ingen gode råd til hvordan jeg sparer penge.... det ved jeg alt om. Som mit indlæg beskriver søger jeg et lån, mod tilbagebetaling + 10.000,- med tilbagebetaling over en giver periode efter aftale.....
De der kan have interesse for dette er hjertelig velkomne til at skrive eller ringe.....
korrekt... det lyder måske også underligt, men det der er i det er at jeg fra sidste uge flyttede ind til min kæreste og har fra d. 1. ikke længere boligudgifter og derved kan jeg betale så højt et afdrag pr måned, for at få det ud af verden hurtigst muligt.
En potentiel låneudbyder vil straks spørge : hvad gør du så hvis Kæresten er et svin og du går fra ham? Eller han smider dig ud fordi han ikke kan holde dig ud. Så kan du igen ikke betale lånet tilbage.
Der er en enorm usikkerhed i at låne penge ud til dig, når du står i den situation du gør.
korrekt... det lyder måske også underligt, men det der er i det er at jeg fra sidste uge flyttede ind til min kæreste og har fra d. 1. ikke længere boligudgifter og derved kan jeg betale så højt et afdrag pr måned, for at få det ud af verden hurtigst muligt.
Det er ikke muligt at lave en afdragsordning med min gældspost, og denne skal betales ud indenfor få dage.
Ja ja.... der er nu ikke noget skummelt i dette, det er blot at jeg gerne vil betale min gæld nu og hér og ikke over flere måneder.
MVH TG
P.s. Hvemmon det er herinde der formidler lån for 400 kr ?????? Er der nogen der ved det?
Aftale med dem en afdragsordning er mit bedste råd dog som du skriver ligner det mest det er rocker du skyldner nogle penge eller nogle andre du er bange for alle banker vil normalt vis du snakker med dem kunne du aftale en afdragsordning.med
35.000 kr er mange penge du får dem jo ikke imorgen , det skal jo igennem en advokat , vis jeg f.eks. lånte skulle dig pengene skulle alt det juriske skal være iorden og du skal betale advokat omkostningerne hos sikkert de flest mennesker du lånte penge af
Husk de fleste vil jo nok kræve du fremviser dokumentation på fast arbejde der viser du kan tilbage betale disse penge også vidst du mister den billige bolig
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows