Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lån på 25.000,- søges - jeg giver +10.000,- over 7 mdr.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er bare det ved det at man i såfald bliver en  ågerkarl - altså en slags kriminel.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:03

Nej jeg ved det. Hvis Leasy tilbød lån til RKI ramte ville jeg have langt over hundred forespørgsler om måneden. Der er et andet firma herinde som tager 400 DKK for at formidle et RKI lån - jeg ved ikke så meget mere om den, end at de findes på herinde som bruger også.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 20:13

korrekt... det lyder måske også underligt, men det der er i det er at jeg fra sidste uge flyttede ind til min kæreste og har fra d. 1. ikke længere boligudgifter og derved kan jeg betale så højt et afdrag pr måned, for at få det ud af verden hurtigst muligt.

Det er ikke muligt at lave en afdragsordning med min gældspost, og denne skal betales ud indenfor få dage.

Ja ja.... der er nu ikke noget skummelt i dette, det er blot at jeg gerne vil betale min gæld nu og hér og ikke over flere måneder.

MVH TG

P.s.
Hvemmon det er herinde der formidler lån for 400 kr ?????? Er der nogen der ved det?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:15

Sæt dine omkostninger ned hurtigste muligt er mit bedste , det er for meget du vil bruge 10,000 kr ekstra på at låne penge beløb , dette kan hurtigt  blive et gældsfængsler du ikke kan komme udad.

mit bedste råd er gør som mig jeg bor billigt 1200 kr om måneden 12 m2

jeg spiser tit hos venner gratis mad

samler lidt flasker nogle gange

tager alt arbejde jeg kan få

køber billige mad ris og tun f.eks. ikke rugbrød normalt for dyrt

grønsager sommer mest

spare på strøm

har ikke fjernsyn

køre i tog har ikke bil

cykler og løber tit hvor jeg skal hen

køber altid på tilbud

køber tit genbrugs tøj og ting i stedet for nyt

Mit mål er at spare op til verdens bedste markedsføring af min hjemmeside

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:15

Du betaler en gæld og erstatter den med en anden? Din kreditor vil vel gerne have deres penge, så derfor må de vel også være interesseret i at lave en afdrags ordning så de kan få deres penge og du kan komme videre? Syntes du skulle sige til dine kreditore at du kan betale xxxxxx af om måneden og så få det ordnet.. ?

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 20:15

wonderboy > Der er ingen der bliver ågerkarl når vi selv tilbyder den gode rente :O) desuden ville alle quicklån ydere være kriminelle for DE tager sku da høje renter ;)

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 20:20

Jeg behøver ingen gode råd til hvordan jeg sparer penge.... det ved jeg alt om. Som mit indlæg beskriver søger jeg et lån, mod tilbagebetaling + 10.000,- med tilbagebetaling over en giver periode efter aftale.....

De der kan have interesse for dette er hjertelig velkomne til at skrive eller ringe.....

MVH TG

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:26

TommysGirl:
korrekt... det lyder måske også underligt, men det der er i det er at jeg fra sidste uge flyttede ind til min kæreste og har fra d. 1. ikke længere boligudgifter og derved kan jeg betale så højt et afdrag pr måned, for at få det ud af verden hurtigst muligt.

En potentiel låneudbyder vil straks spørge : hvad gør du så hvis Kæresten er et svin og du går fra ham? Eller han smider dig ud fordi han ikke kan holde dig ud. Så kan du igen ikke betale lånet tilbage. 

Der er en enorm usikkerhed i at låne penge ud til dig, når du står i den situation du gør.  

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:27

TommysGirl:

Det er ikke muligt at lave en afdragsordning med min gældspost, og denne skal betales ud indenfor få dage.

Ja ja.... der er nu ikke noget skummelt i dette, det er blot at jeg gerne vil betale min gæld nu og hér og ikke over flere måneder.

MVH TG

P.s.
Hvemmon det er herinde der formidler lån for 400 kr ?????? Er der nogen der ved det?

Aftale med dem en afdragsordning er mit bedste råd dog som du skriver ligner det mest det er rocker du skyldner nogle penge eller nogle andre du er bange for alle banker vil normalt vis du snakker med dem kunne du aftale en afdragsordning.med

35.000 kr er mange penge du får dem jo ikke imorgen , det skal jo igennem en advokat , vis jeg f.eks. lånte skulle dig pengene skulle alt det juriske skal være iorden og du skal betale advokat omkostningerne hos sikkert de flest mennesker du lånte penge af

Husk de fleste vil jo nok kræve du fremviser dokumentation på fast arbejde der viser du kan tilbage betale disse penge også vidst du mister den billige bolig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:46

Har du ikke nogen venner eller familie, du kan låne pengene af?

/peter

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)