Okay aminoer. Jeg vurdere siden er 30-40% færdig og mangler stadig en hel del, men altid godt med lidt feedback. De artikler der er skrevet er kun for at teste hvordan det fungere og kommer til at se ud. Konceptet vi prøver at opnå er en blanding mellem tipsbladet.dk nyhedssektion og blive et af Danmarks største sport bettings communities. Nyhedssektionen bliver dog først sat op den kommende uge. Hvad er jeres første indtryk af siden både opsærningsmæssigt og designmæssigt? På SEO fronten er jeg helt blank selv på mange områder, men er der meget der skal arbejdes med ? Forum delen planlægger jeg at sætte op med vbullitin's store pakke, nogen der kan anbefale dette. andre kommentarer til siden er selvfølgelig også velkomne. www.betnyt.dk På forhånd tak. Raadmand |
Rigtig lækkert design - måske kan det blive uoverskueligt med tre forskellige vandrette menuer i toppen, men ellers fedt!
Jeg vil dog sige, at hvis I leverer rigtig godt indhold, så skal folk nok komme til og komme igen også selvom I kun ligger 3-4-5 på Google. Dog skal I også levere noget der gør at I adskiller jer fra de andre betting tips sider som betxpert fx.
Kan se at I kører på Joomla - fornuftigt valg synes jeg, vil dog anbefale at I oversætter/finder en oversættelse af Agora forummmet. Det virker mest professionelt. Måske det ville være en ide, at man kunne følge senere forumtråde på forsiden?
Men held og lykke med det! Jeg vil klart følge jer!