Hej alle sammen, Jeg har godt nok længe frygtet at komme herind og bede nogen vurdere vores webshop. Jeg har lavet den selv, har ikke fået hjælp fra nogen - Har der været problemer undervejs, har jeg læst mig til løsningerne. Vi har en rigtig god kunde tilgang i øjeblikket (Mellem 30-50 om dagen) Vores Facebook gruppe er på 2.700 fans and still counting Jeg har reklamer på diverse sider heriblandt trendsales hvor jeg har en reklame aftale.
Men selvom det hele er fint og flot så syntes jeg stadig der mangler noget Personligt er jeg kommet dertil hvor jeg har fået en design blokade Kender i det? Og så er jeg gået helt død i alt det SEO der er omkring hjemmesiden, syntes bare ikke jeg kommer nogen vegne.... :( Så selvom jeg er imod det vil jeg gerne lige høre hvad I syntes om siden, og gerne komme med konstruktiv kritik Vi har fra starten arbejdet ud fra sloganet 'Online modetøj for dronninger' derfor navnet Queeninyou.dk Glæder mig til at se jeres svar |
jeg må erkende at designet udstråler seriøsitet, flotte store billeder og godt opsat på forsiden og undersiderne
En af de eneste ting jeg kunne se der kunne forbedres er at ligge en bloggen på hjemmesiden, så f.eks. lave en wordpress blog i stedet for at ligge det på et andet domæne såsom blogspot.com , dette hjælper mere på søgemaskinerne at indholdet er på hjemmesiden og folk kan oveni abonner på jeres rss – feed hvilken nyt tøj i får , for det er super flot tøj i har på siden og flotte fotomodeller på hjemmesiden
Ellers en super flot webshop der er langt god energi i held og lykke med projerktet