Hej alle.. Jeg ved ikke om det bare er mig der ikke forstår nedenstående tekst og skema, eller om der er en fejl?? Hvis du sætter dine søgeord i anførselstegn, som f.eks. "hvide tennissko", vil din annonce være kvalificeret til at blive vist, når en bruger søger på udtrykket hvide tennissko i denne rækkefølge. Den kan også blive vist for søgninger, der indeholder andre termer, så længe den også indeholder det nøjagtige udtryk, du har angivet.
Der står, at annoncen er kvalificeret til at blive vist, så længe søgningen indeholder det nøjagtige udtryk, som er angivet. Samtidig står der i skemaet under at annoncen bliver vist når der søges "røde tennissko". Modsiger det ikke den tilhørende tekst der er skrevet over skemaet? for der står jo :"Den kan også blive vist for søgninger, der indeholder andre termer, så længe den også indeholder det nøjagtige udtryk, du har angivet" Det nøjagtige udtryk er jo "hvide tennissko", hvorfor skulle den så blive vist på "røde tennissko"? /Joan Hvis det er mig der er helt gal på den, vil jeg sætte pris på en bedre forklaring fra Jer eksperter |
Jeg tror de røde tennissko er en fejl.