Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO: Har billednavn betydning?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Et simpelt spørgsmål som jeg er i tvivl om.

Er der nogen forskel på om ens billeder er navngivet som f.eks. billede01.jpg eller relevantsøgeord.jpg (I forstår nok hvad jeg mener)

Jeg tænker på selve filnavnet.

Jeg forestiller mig at det måske har relevans i forbindelse med billedsøgning på Google, men er blot et gæt.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:57
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Høng mig ikke op, men mener debatten har været her før og det gav lidt effect på seo.

Jeg navngiver altid mine billeder med søgeord for en sikkerhedsskyld

Mikkel

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 11:01

Tak for budet. Jeg ser lige hvad andre siger, før jeg begynder at bruge for meget energi på, at finde de helt rigtige ord, til hvert billede. (har samlet set knap 10.000 billeder online, så der er lidt at gå i gang med, hehe.

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 11:25

Jeg er overbevist om at navngivne billedfiler ("søgeord.gif") har en vis effekt - om ikke andet, så i forhold til keyword density på den enkelte side (derved skal man også passe på ikke at overdrive brugen mht. "keyword-stuffing").

Men hvor stor en effekt og betydning navngivne billedfiler i så fald har, det ved jeg ikke.

Din linkguide til steder på nettet med viden, information og ressourcer

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:32

Som grad sigere er jeg også overbevist om at navngivning har nået at sige.

Når du søger på Google eller MSN efter billedere, er det nemere at finde fotos der vedrøre det du søger hvis du navngivere dit billede og gir det en titel.

Det andet der også er rigtig godt er hvis man ser ud af skærmen og tænker på svært sene bruger vil et oplæsnings software kunne tage fat i billedet og fortælle hvad der er på billedet.

Det jeg gør når jeg udviklere er at gøre det muligt for brugeren af systemet at kunne ændre disse ting, netop fordi jeg er overbevist om at det er en god ting både for en selv og for slut brugeren at navngive billedere.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:55

Det har noget at sige! Jeg får ofte nogle af mine billeder på side 1 af billedsøgning på produktnavnet.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 12:03

det er faktisk enormt vigtigt...

tjek f.eks. denne søgning

4/6 billeder tilhører mig :D  det giver større synlighed  så derfor er det vigtigt :)

M  dfdf

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 09
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 12:05

På søgeord: "Kunstig pels", "kunstige pelse", "imiterede pelse", og sågar blot på "imiteret", kommer vi med resultater på googles billedesøgning på side 1.

Så for vores vedkommende har det en god effekt, og vi ser også at en del besøgene kommer ind via billedesøgninger.

Vh

Dennis

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:12

på billedet søgning kan jeg se et par 100 der kommer ind på siden hver dag , bl.a. på ordet mandestrip mv. med det er også et erotik ord derved mere søgt ord måske i billedet søgning eller det nogle er nogle gode billeder Yes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 14:26
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)