Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativ til Powerhosting?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har min webshop hos Powerhosting, og har ind til for ca. 1 uge siden været ok tilfreds. Gennem de sidste 5 dag har jeg dog oplevet at der har været problemer hvilket har resulteret i nedetid hhv. lørdag (ca. 3 timer) og tirsdag-onsdag (nedetid ca. 24 timer). 

Da jeg har svært ved acceptere den megen nedetid, vil jeg høre om der er nogen som har kendskab til et firma som kan klare en webshop i Magento. Stabilitet er en afgørende faktor.

Nogen forslag?

hilsen

Tama

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:27

Over de sidste 12 måneder har vi haft 5 minutters nedetid fordelt ud over hele perioden. Den løsning vi bruger til at hoste lidt mere krævende webshops er vores Professionelle Webhotel, http://www.specialhosting.dk/produkter/webhotel, det er bygget op om en virtuel-server på dedikeret hardware, på den måde har du dine helt egne reserverede resourcer at afvikle din shop på.

Vi har stor success med det og flere tilfredse shop-kunder. Du skal være velkommen til at kontakte mig på mmc@specialhosting.dk el. 41 28 28 08 hvis du vil vide mere :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:01
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

det er da lidt over kill af have en virtul host til en shop

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 06:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

peter degn:

det er da lidt over kill af have en virtul host til en shop

Nej det mener jeg bestemt ikke. Det kommer så sandelig an på hvilken webshop det drejer sig om. 

Da den er hosted hos powerhosting gætter jeg på det er en Magento webshop, som i forvejen er temmelig resourcekrævende. Hvis butikken så samtidig har success med mange daglige besøg og en stor produktportfølje kan et virtuel server sagtens tænkes at være det rette valg.

Det er svært at anbefale nogle andre webhosts med mindre der bliver lagt nogle tal på bordet, blandt andet hvor meget trafik sitet bruger mm.  

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 08:57
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Selvom det er rigtigt trist at en host som Powerhosting er nede, så er det også dem der har mest erfaring med at hoste Magento i DK.

Derfor ville jeg nu nok blive hos dem, de har nok lært af deres problemer.

Alternativet er som andre skriver en virtuel server, men så skal du selv stå for meget mere og vil typisk ligge hos nogen der ikke kender så meget til Magento som Powerhosting gør.

Så hvis det er det første nedbrud du oplever, så ville jeg give dem en "second chance".

Fra Fredericia
Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 09:56

Jeg var også en af de ramte, men jeg har dog besluttet at give dem en chance mere.
De er helt sikkert blevet klogere - og hvad jeg kan forstå bliver vi endnu bedre sikret fremover.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)