Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start eget Øl

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der har kendskab til produktion af alkoholiske drikke

Øl, Vodka osv

Har tænkt sammen med min ven som anden plan at starte eget Øl mærke

Hvordan kan man ? og kan man ikke gøre det billigt i udlandet ?

Fra Vamdrup
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 22:46

Hejsa

at brygge ØL er ikke så svært, jeg har lavet et par bryg, dog i mindre målestok til eget brug.

Hvis ikke det er solgt, så er der et microbryggeri til salg i Juelsminde

husker jeg rigtigt er det sydleasing der er sælger ( ca pris kr.800.000,-)

Revidan.dk - Rengøring - Vinduespolering - Facaderens - Algebekæmpelse

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:18

Hej

Brygning af øl eller sågar et bryggeri skal i overveje meget inden i begynder, idet der stort set ikke er ret mange der overlever i længden.

Det kræver virkelig megen kapital at få stablet på benene, og så er det ikke en gang gjort med det.

Med venlig hilsen

Tilmeldt 19. Feb 10
Skrevet kl. 23:21

Hvad koster sådan nogle Beholder og andre diverse ?

er meget interreseret i dette nemlig

Hvis man skulle selv starte op, hvor meget ville i selv regnet med man skulle have i start kapital ?

Tilmeldt 19. Feb 10
Skrevet kl. 23:23

Har i sågar kendskab til vodka produktion ?

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 23:24

Er ikke ude på at dræbe din ide... men hvis du overvejer start af eget bryggeri så vær opmærksom på:

- at der startede forholdsvis mange mikro bryggerier for 2-3 år siden og en alarmerende stor del af dem efterfølgende er gået på røven igen...

Som det bliver nævnt kræver det bl.a. meget stor kapital at starte sådan noget op...

Men hvis du virkeligt brænder for din ide skal det nok lykkes dig !

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 23:54

Ved der står et næsten nyt anlæg i Fredericia, på en cafe, som vist bare venter på en brygmester.

Hvis man starter produktion der er jeg ret sikker på at cafeen ville være de første aftagere...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:49

Vil ikke være en lyseslukker, men har lavet en rapport i erhvervscase lige netop om mikro bryggerier, der er utrolig mange, der kæmper om det samme segment og mange af bryggerierne har en utrolig dårlig økonomi hvis ikke de er gået på røven allerede. I alle brancher er det dog sådan, at hvis man er bedre til markedsføring, service  og produktet er godt, har man altid en chance, men tænk jer om!

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:13

Polak-o1:
Hvordan kan man ? og kan man ikke gøre det billigt i udlandet ?

Du kan såment godt starte op uden eget bryggeri. Det er Mikkel Bjergsø (http://www.mikkeller.dk/) et godt eksempel på. Har du talentet og evnen til at lave dine egen øl er der massevis af muligheder for at leje dig ind på i Danmark og i udlandet.

Om det kan gøres billigere i udlandet. ja det er jeg ikke i tvivl om at det kan gøres. Lønninger mv. ligger eksempelvis i Italien på langt lavere niveau end i Danmark - og ofte er råvarer også væsentlig billigere....

MEN..... et er at få lavet en øl - noget andet er at få den solgt.....

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)