Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

wordpress fuld forside tekst istedet for description

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har oprettet en wordpress blog og installeret all-in-one seo pack plugin, + temaet: seo-simple.

Mit problem består lige nu i, at uanset hvad jeg gør (også selvom jeg har standard theme på), så vises den fulde artikel tekst på forside, istedet for kun resume.

Jeg har ellers prøvet at skifte indstillinger under "Indstillinger - læsning" og sat at "for hvert indlæg vis: Resume". (se vedlagt screenshot). Jeg har også sørget for at der er resume tekst til indlægget.

Min blog om digital markedsføring kan ses her , og jeg har her prøvet at skrive et test-indlæg for sjov og have noget at teste med: http://www.vigmeyer.dk/extra-bladet-bt-eller-se-og-h%C3%B8r/

Jeg har forsøgt at slette og oprette og redigere 100 gange, uanset hvad, så kommer HELE indlægget på forsiden, men jeg vil KUN have resuméet, og så skal der linkes til selve det fulde indlæg (hvilket der også gør nu). (fx lidt ligesom det er tilfældet på Demib's blog her: www.demib.dk)

Er der nogen kloge hoveder derude, der har en idé om det er mig eller wordpress den er gal med? Jeg er helt på bar bund og helt ny i wordpress, og jeg har surfter rundt i diverse fora og synes ikke jeg kan finde svaret?

På forhånd tusinde tak for enhver idé om hvad der kan være galt.
Mvh. Lars 

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 21:33

udover brugervenligheden og designet, så er mit problem selvfølgelig også at det kan give unødigt duplicate content. Er det normalt at Wordpress er så besværligt at danse med i starten??

(Jeg kører iøvrigt med nyeste version WordPress 2.9.2. )

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 22:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 22:30

Martin Hegelund Møller:

Er det mon fordi dit theme ikke understøtter det? I så fald må du selv ind og rode lidt.

Tilføjelse: Og du husker, at du selv skal angive, hvor resumeet skal adskilles fra resten af indlægget...? Se evt. http://websitevantage.com/wp-content/uploads/2009/04/wordpress-more-tag.jpg

Ahhh "more tag", det ser ud som om det var det. Tusind tak for hjælpen.
Hvad fanden er "resume" feltet så til :)

Brugervenlighed og wordpress - det hænger vist ikke helt sammen her, jeg er vant til lidt mere intuitive og gennemarbejdede webeditors og websystemer, som giver mening uden at man skal læse manualer eller spørge i diverse fora.
Tænk at noget så simpelt kunne være så svært at finde ud af eller gætte sig til Surprise

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 22:37

Ja - Wordpress' indlægsside er overraskende svær at finde rundt i første gang. Men giv det lidt tid og eksperimentér lidt med det, så vil du inden længe føle dig 100% hjemme. :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 20:49

Hej,

jeg kan se at denne tråd er ved at være ret gammel, men håber alligevel i kan hjælpe mig.

Jeg har tidligere haft samme problem, men det er nu løst. Mit problem er bare at du vises der efter resumeet en link der hedder

"Read the rest of this entry"

Hvordan kan jeg ændre den tekst til dansk?

Rigtig god dag :)

Mvh Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 20:53

Thomas Holst Frederiksen:

Hej,

jeg kan se at denne tråd er ved at være ret gammel, men håber alligevel i kan hjælpe mig.

Jeg har tidligere haft samme problem, men det er nu løst. Mit problem er bare at du vises der efter resumeet en link der hedder

Mvh Thomas

Det kommer an på dit theme. Men det er højst sandsynligt i single.php, du skal ændre det. 

 iPhone 6

Tilmeldt 3. Sep 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:54

Hej,

Mvh Thomas

Hvilke theme bruger du? Jeg vil tro det er der det skal ændres hvis du har wordpress på dansk.

Ville du helst? - bizarre, sjove og vanvittige dilemmaer

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 23:32

Hej,

Mvh Thomas

Det er nok i index.php eller home.php. Nemt nok, bare søg efter den tekst i filerne i editoren.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)