Hej Jeg har oprettet en wordpress blog og installeret all-in-one seo pack plugin, + temaet: seo-simple. Mit problem består lige nu i, at uanset hvad jeg gør (også selvom jeg har standard theme på), så vises den fulde artikel tekst på forside, istedet for kun resume. Jeg har ellers prøvet at skifte indstillinger under "Indstillinger - læsning" og sat at "for hvert indlæg vis: Resume". (se vedlagt screenshot). Jeg har også sørget for at der er resume tekst til indlægget. Min blog om digital markedsføring kan ses her , og jeg har her prøvet at skrive et test-indlæg for sjov og have noget at teste med: http://www.vigmeyer.dk/extra-bladet-bt-eller-se-og-h%C3%B8r/ Jeg har forsøgt at slette og oprette og redigere 100 gange, uanset hvad, så kommer HELE indlægget på forsiden, men jeg vil KUN have resuméet, og så skal der linkes til selve det fulde indlæg (hvilket der også gør nu). (fx lidt ligesom det er tilfældet på Demib's blog her: www.demib.dk)
Er der nogen kloge hoveder derude, der har en idé om det er mig eller wordpress den er gal med? Jeg er helt på bar bund og helt ny i wordpress, og jeg har surfter rundt i diverse fora og synes ikke jeg kan finde svaret? På forhånd tusinde tak for enhver idé om hvad der kan være galt. |
udover brugervenligheden og designet, så er mit problem selvfølgelig også at det kan give unødigt duplicate content. Er det normalt at Wordpress er så besværligt at danse med i starten??
(Jeg kører iøvrigt med nyeste version WordPress 2.9.2. )