Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Input til SEO på hjemmeside for Papirisolering Danmark

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige umiddelbart synes jeg det ser udmærket ud.

Din keywordensity er lidt for høj på ordet papirisolering. Den er på lidt over 5%. Skal være mellem 1 og 3%. Dvs. ud af 100 ord skal 2-3 ord være søgeordet. Ellers kan du blive banet for keywordstuffing.

Ellers er det jo bare med at få dig tilmeldt nogle linkkataloger., og vigtigere endnu få nogle relevante links fra andre sider. Evt oprette en blog osv.

Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:15

Kim: Mange gode ting her - takker for din tid. Kan godt følge dig i at papirisolering er meget specifikt og at det samtidigt er en form for fagudtryk, ser på om vi skal ændre på det, eller holde os til planen og dække andet ind med undersider. Som du også er inde på skal der arbejdes med undersider - det er en del af planen.

Dino: Tak for input, ændrer lidt på keyword density.

Tak for alle svar, jeg tror jeg har hvad jeg skal bruge (selvom man vel altid kan bruge godt input).

Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 09:37

Selv tak og hvis du har brug for noget gratis hjælp eller rådgivning, så bare skriv til mig i en privat besked.

Kan se der er installeret google analytics, bruger i idag aktivt google analytics som redskab til at se om det i laver også virker?

Ellers må jeg klart anbefale at gøre det, specielt i forhold til de søgeord og sider i vil optimere på.

Øg din synlighed, brug en freelance markedsførings manager som mig...

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)