Vil lige give et par tanker :) Og jeg snakker lige ud af posen - håber du kan bruge mine ord.
3) Det er de samme overskrifter ja, kan desværre bare ikke se hvad der ellers skulle stå, eftersom jeg synes de nuværende passer meget godt (kan jeg dog så se der er nogle der ikke gør 
Hvorfor i alverden have den på siden, hvis du godt kan se at det er dobbeltkonfetti og du ikke ved hvad du ellers skulle skrive i den? Det virker meget uprofessionelt bare at fylde på, hvad end grunden så er "Google guf" eller show-off med en flot slider effekt.
Det er korrekt at der mangler tekst, men ikke alle kan være tekstforfattere, så det er da rart at få det at vide. Mht. manglen på produkter, så har du faktisk ret. Jeg tror jeg fjerner/ændrer i dem.
Ja, du har helt ret. Jeg må da have tænkt med noget andet end hjernen da jeg skrev det. Men som sagt bliver der ændret på det.
Altså hånden på hjertet - det er da absolut dumt at offentliggøre en side, som du dog alligevel har haft i produkt i 6 mdr, når teksterne ikke er færdige, når du endnu ikke rigtigt kan finde ud af hvordan din side skal være opbygget og igen, når teksterne ikke er færdige? :S Og så må du aldrig lægge noget online eller sende til tryk medmindre du har læst korrektur. Man kan selvfølgelig altid fluekneppe, men det virker ikke til at det er læst igennem eller overvejet, overhovedet.
6) Nu er det vel generelt svært (som jeg har skrevet før) at lave noget der ikke ligner et template. Hvad ville du mene der skal til for at skabe personlighed?
Èn gang for alle - en designer forstår kunsten. Det kræver meget erfaring, men kan sagtens lade sig gøre. Jeg ser mange sider der ligner same old template-stil, men jeg ser nuvel mange flere originale og personlige sider. Kunsten kan naturligvis ikke forklares, men den findes. Det jeg vil sige er: kæl for din side og dine detaljer. Du nævner at du selv har svært ved at se hvad der mangler - mit bedste råd: brug timevis på at finde inspiration og lær stile og detaljer, hvad end det er websider, storbylivet eller billede er lige meget.. Brug også meget tid på at skitsere, tænke og strukturere! Hvis du ikke kan se dig igennem opgaven at lave et slående design, så hyr en designer - det er det de/vi er her for :)
Martin: Okay. resten af siden har jeg selv lavet fra bunden af. Sad faktisk også nu her og overvejede om jeg burde have skrevet og spurgt om I ville have noget imod det, men det gjorde jeg jo ikke. Ellers havde jeg nok fundet på en anden løsning ud fra udfaldet af dem samtale.
Det var ikke min mening at lave noget ulovligt, men ja, du har jo helt ret i at det faktisk er hvad det er.
Tror faktisk jeg vil lave en lidt anden produktsammenligning, skal bare lige finde på noget godt... 
For dælen, pas nu på!! Nu har jeg arbejdet en del sammen med Martin fra Exaweb (tidligere Adnecto) og logoet er fantastisk åbenlyst kopieret. Der er massiv forskel på at være inspireret af og så lave noget der er magen til (også selvom teksten er anderledes). Det her er alt for gral (i mine øjne). Martin ser igennem fingre med det, men den var aldrig gået hos mig :) Og det er sjældent man slipper så nemt om det, som du har her :)
Mht, din produktsammenligning, så mener jeg til hver en tid at et produktmatrix er den rareste måde at se produktsammenligninger på. Der er heller ingen der kan påstå at have retten til dem, i og med at næsten alle bruger det.
Helt enig - nu er sagen her bare en helt anden, du er vist galt på den :) Problemet er jo hverken at han bruger en matrix eller at der fx er tre kollonner. Problemet er, at den ligner på en dyster prik. Selv fonten trods den ikke passer ind med sidens andre fonte.
Andet
Dine navngivninger er i mine ører helt ude og feste.. Jeg synes af hjertet dine produkter lyder som is. "Mini", "Medi", "Maxi" og "Grande". Desuden er "grande" et ord jeg hører mange unge bruge når de skal lyde smarte. "Årh den er grande!!". Det hele lyder lidt for pjattet (i mine ører!)
Og hvad er der lige med dine servernavne? "Pyro.directhost.dk", "Freja.directhost.dk", "Camilla.directhost.dk" .. Jeg tog mig selv i at sidde og trække på smilebåndet da jeg så det - helt ærligt :) Det er ikke både du har navngivet..
I stedet for at reklamere med at dine supportere er offline, så find på en bedre måde at pakke det hele lidt bedre ind på :)
Som andre har nævnt - telefonnummer! Hvad end det skal være privat eller ej. Og din kontaktside ligner noget fra en familiehjemmeside. Der er jo ingen informationer? :S Hvis du vil din virksomhed noget seriøst og ærligt, så læg i det mindste noget adresse, email adresse, telefonnummer mv. ud på din side. :)
Generelt synes jeg bare at siden er meget uprofessionel og den kommer aldrig til at sælge et eneste produkt - jeg vil dog gerne høre fra dig hvis den rent faktisk gør (uden at du først påvirker kunden). Det eneste professsionelle jeg synes at have set er din "login-dropdown". Den ser godt ud.
I dine købsbetingelser skriver du:
I den følgende tekst vil "Kunden" blive benyttet i stedet for "Du", "Din" og "Dig"
Hvad går det ud på? Tror godt kunden ved at han bliver betegnet for kunden?
PAS PÅ!!!!
Hvis en kunde skulle ramle sig ned på din bestillingsside, så vil jeg mene at du skræmmer dem væk, omgående. Det der med at sende en køber til en anden side/andet design/generelt bare noget der virker ubekendt eller fremmed i forhold til dér hvor de rent faktisk besluttede sig for at gå videre med produktet, er så forkert som noget kan være. Det virker bare negativt - i hvert fald på den måde du vælger at gøre det på. Desuden virker det til at være en helt ny hjemmeside man kommer på, med en helt ny menu på 7 punkter, et kundelogin og en søgebar. Og så er den på engelsk :( Nej, det duer bare ikke..
Jeg ville ønske der ikke var mere, men det var er der :) Jeg stopper her.. Spørg endelig hvis du har spørgsmål til mine hurtige ord. Held og lykke med siden ellers :) Men altså det logo, det må skiftes. Der er nuvel mange der kender Adnecto-logoet og at dit så er en kopi er meget skidt..